-Döviz hızla değer kaybediyor. Dolar 2.5 lira euro 3 lira civarında seyrediyor.
-İhracat ithalatın iki katı olmuş.
-Turistik işletmeler yapılan erken rezervasyon sonucunda tamamı dolmuş.
-Ödemeler dengesi mükemmel.
-Benzin 1.5, mazot 1.40 lira.
-Asgari ücreti en az 3.000 liraya çıkarmak için çalışma yapılıyor.
-En düşük emekli aylığı 5.000 lira olmuş.
-Suudi Arabistan'a 100 milyarlık kredi açılmış.
-Borç isteyen ülkeler arasına ABD de girmiş.
-
-
-
**
Hanım, sarsarak uyandırdı beni:
-Kalk, neredeyse öğlen olacak! Git bir ekmek al da kahvaltı yapalım. Ama yakındaki fırından değil ötekinden al. Buradaki ekmeği 1.25 liraya satıyor, diğerinde 1 lira. 
-Tamam hanım. Giyineyim hemen gider  alırım.
-Ha, sakın uçarak gitme, yürüyerek git!
-Ne uçarak gitmesi hanım? Neler saçmalıyorsun sen?
-Ben değil, asıl saçmalayan sensin. Çünkü rüyanda "Uçuyoruz, uçuyoruz. Yaşasın uçuyoruuuz!" diye sayıklıyordun. 

( Ekonomi Uçuyor başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 24.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.