Kalp bu, sevgi onun hamurunda var. Yürek yürek üstüne geldi mi hayatınızın piştisini yaparsınız... Nasıl heyecanlanırız aklımıza, gönlümüze biri düştüğü zaman... Sevmek, hem de dolu dolu veya deli dolu sevmek asla yormaz kalbi... Kalp ihanetten ve ilgisizlikten yorulur... Sevgiyle sadece yoğrulur da yoğrulur...

Gönlünüzün kapısını birileri çaldığı zaman sizin de gözünüze girdiyse, gönlünüzün kapısını ardına kadar açarsınız... Heyecan dolar yüreğiniz, aklınızda hep sevdiğiniz... Kimi zaman uykularınız kaçar... Gece yarıları kalkar balkonda bir sigara tüttürürsünüz... Elinize bir kalem alıp sevdiğinize gönlünüzden kopanları yazarsınız... O an da dünyanın en büyük şairi sizsinizdir... Dünyanın en güzel dizeleri sizin sevdiğinize karaladığınız o güzelim satırlardır...

Birlikteliğiniz güzel gider bir müddet... Cicim aylardır o sevdiğiniz ile ilk tanıştığınız zamanlar... Aşka dair, sevdaya dair, hayata dair güzel cümleler kurarsınız... O göğüs kafesinizde ki et parçası daha bir coşkulu atmaya başlar... Her birlikteliğiniz sevgi adına, ruhunuzda benliğinizde yeni kapılar açar... Alabildiğine mutlusunuzdur... Mutluluk adına güzel cümleler kurarsınız, öznesi, yüklemi, tümleci sağlam cümleler... Aslında özne de yüklem de tümleç de sizsinizdir... Çünkü sevgi yüklenmişsinizdir...

Sevmek, insanın baharıdır, yazıdır... Ve sevdiğimiz alnımızda ki yazıdır... Kim yazdıysa o yazıyı, güzel yazsın isteriz... Yazan da Rahman ve Rahim olan Allah'ın zatıdır... İlgiyi, alakayı yitirmememiz sevgiyi diri tutar, gelecek günlere taşır... Ne zaman ki ilgisizlik içine düşeriz, peşinden ihanete bulaşır benliğimiz... Yürek de yerle bir olur... Yorulur da yorulur... Çöker insan. İşte o an yaşadığı her bir sene on seneymiş gibi gelir kişiye...

Sadece insana olan sevgisizlik değil, yaşadığın topraklara da, börtü böceğe kurda kuşa da ilgisiz ve sevgisiz kalırsanız, ihanetin ve alçaklığın içine girerseniz, kafanızda ki şüpheci yaklaşımlar hiç bitmez... Haset duygusu da için için sizi yer ve bitirir... Daha sonrası ise hem dünyada hem de ahirette çekilecek çileler olarak Rahman ve Rahim olan Allah tarafından size verilecek kötü armağanlara dönüşecektir...

Sevgi teknesinde aşk ile yoğurmaya çalışın yüreğinizi... Sevgi ile yoğrulan yürek asla ve asla yorulmaz. İhanetten ve ilgisizlikten uzak durursanız, ömür boyu coşkuyla akan yaşam ırmağında başınıza çok güzel olaylar gelecektir... Başınıza gelen tüm güzellikler sizi ahirete sürüklerken geride bıraktıklarınızda sizi güzel bir şekilde yad edeceklerdir... 
( Kalp Sevmekten Yorulmaz İhanetten Ve İlgisizlikten Yorulur başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.