KİM TERS YÖNDE GİDİYOR?
Temel oto yola  ters yönde girer. Bunu gören Trafik Polisi sürücüleri uyarmak için, radyo anonsu yaptırır:
-"Dikkat....Dikattt...Gitmekte olduğunuz Trabzon-İstanbul  Otoyolunda, ters yönde ilerleyen bir araç var...
Bu anonsu duyan Temel var gücüyle bağırır:
-Ne bir tanesi, hepsiii, hepsiii....

**

KURTULANLARIN İSİMLERİNİ SAY
Bir gün Hitler 3 esiri sorgulamaktadır. Bir hain Alman, bir Fransız ve bir Yahudi. Bunlara:
- "Size birer soru soracağım. Eğer bilirseniz hayatınız bağışlayacağım" demiş.
Bunlar da 
-"Tamam" demiş. 
Hitler hain olan Alman'a: 
-"Titanic kaç yılında battı?" demiş. 
Alman: "1912" Hitler: 
-"Tamam geç..." 
Hitler Fransıza: 
-"Kaç kişi öldü?" demiş. Fransız:
- 1050 kişi demiş. 
Hitler: "Tamam geç..." demiş. 
Hitler Yahudi'ye dönmüş ve: 
-"Say ulan kurtulanların isimlerini..." demiş.

**

NASIL BELLİ OLACAK
Nasreddin Hoca'nın, ailece oruç tutmayan bir komşusu varmış. Ama adam hep sahur yemeği hazırlattırır, çocuklarını da sahura kaldırır, beraber yerlermiş.
Sonunda adamın karısı dayanamamış. Hocaya danışmaya gitmiş;
- "Bizde ne kocam, ne ben ne de çocuklardan oruç tutan kimse var. Kocam ısrarla bana güzel yemekler yaptırıyor, hep beraber sahurda yiyoruz. Oruç tutmadığımıza göre ne diye her gece sahura kalkalım ?"
- "Öyle konuşma hanım" demiş Hoca , "Namaz kılmıyorsunuz, oruç tutmuyorsunuz, sahur da yemezseniz Müslümanlığınız nasıl belli olacak !"

( Oruç Baba Tarafından Seçilmiş Fıkralar Hem Güldürür Hem De... başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 23.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.