HANGİSİ
İki Trakyalı gazete bulmacası çözüyorlarmış. Birisi demiş ki;
– Dört harfli (h)ayvan soruyor. 
Öteki hemen vermiş cevabı:
– Orozdur beyaa; ama dur yazma, indi de olabilir.

**

CEZA VERİR MİSİNİZ?
Sınıfa yeni gelen öğrenci, ikinci gün öğretmenine sorar:
- Öğretmenim insana yapmadığı bir şey için ceza verir misiniz?
Öğretmeni:
-Olur mu öyle şey evladım, neden insana yapmadığı bir şey için ceza vereyim, deyince . Öğrenci.
-İyi o zaman, dün verdiğiniz ev ödevini yapmadım da...

**

KONUŞ
Dünya Polis Birliği, en iyi polis teşkilatını belirlemek üzere bir yarışma düzenler.Finale Alman, Fransız ve Türk birliği kalır.
Ormana bir yaban tavşanı bırakılır ve onu en kısa sürede görevlilere teslim eden birlik yarışmayı kazanacaktır.
İlk önce Alman birlik yola çıkar ve tavşanı 5 dakika gibi bir sürede görevlilere teslim ederler. Daha sonra Fransız birlik başlar aramaya ve 3 dakikalık bir sürede görevlerini tamamlar.
En son Türk birliği aramaya çıkar. Yarım saat olur yok, bir saat olur yok, aradan iki saat geçer; artık tam bunları aramaya çıkacaklar, bakarlar uzaktan çıkagelir Türk birliği. Yanlarında ağzı burnu dağılmış kelepçeli bir boz ayı vardır. Türk birliğine sorarlar: 
-Onca saattir nerdesiniz, hani yaban tavşanı? 
Bunun üzerine bir Türk polis birliği görevlisi boz ayıya dönerek;
-Konuş ulan, der.
Boz ayı ağlayarak konuşur:
-Ben bir küçük yaban tavşanıyım, ben bir küçük yaban tavşanıyım…

( Oruç Baba'nın Fıkraları Stres Atmak İçin Birebir başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 22.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.