''Bu yıl 100. yılını kutlayan Forbes'in her yıl yaptığı "En Zengin 100 Türk" listesinin sonuçları açıklandı.

Listede Murat Ülker 4,7 milyar dolarlık servetiyle ilk sırada yer alırken 1984 doğumlu İpek Kıraç ve 1982 doğumlu Erden Timur listede en genç zenginler olarak yer aldı.''


Gönül Zenginliği bu başka bir şeye benzemez. Parasal zenginlikle kıyas bile kabul etmez. Bizim iş yerinde ki mahallenin bir Esma Ablası var. Arka sokaklarda barakadan bozma bir ev de oturuyor. Her gün düzenli olarak kedilere ve köpeklere mama getirir. Bulur buluşturur ve o mamaları sokak aralarında önce kedilerin bir müddet sonrada köpeklerin önüne serer.

Mahalle Camimizin bir imamı var. Buraya ismini bile yazacak olsam, mutlaka bana bozulur. İbadet de gizli kabahatte gizli der. Her cuma olmasa bile belli aralıklarla esnaflarımızı ziyaret eder. Hele de mübarek gün ve gecelerde bu ziyaretini daha da sıklaştırır. Bazı zamanlar esnafa dini içerikli kitaplar hediye eder... Aklınıza takılan İslam ile ilgili sorularını cevaplandırır... O da gönlü zengin insanlardan birisidir benim gözümde...

Ayrıca Dernek Başkanımız da gönlü zenginler sıralamasına mutlaka girer. Muhtelif aralıklarla esnaf kardeşlerimizden ayakkabı ve giyim eşyası toplayıp iletilmesi gereken yerlere iletir hiç yüksünmeden. Ayrıca darda kalan, zora düşen meslektaşlarımıza da bir şekilde maddi destek sağlar...

Yine üyesi olduğum lisemizin derneğinde de belli zamanlarda Güneydoğuda ki okullarda kız ve erkek çocuklarına giyim eşyası ve ayakkabı gönderiyoruz. Buna ön ayak olan dernek yöneticileri arkadaşlarımda gönlü zenginler sıralamasında üst sıralarda yer alacaklardır mutlaka...

Biliyorsunuz sınırlarımız ötesinde Mehmetçiklerimiz terör ile cansiperane bir şekilde mücadele ediyorlar. Gazi oluyorlar şehit oluyorlar. Biliyorum ki bir çok sanatçı kardeşimiz, ağabeyimiz. Hem maddi hem de manevi destek veriyorlar askerlerimize... Mehmetçik Vakfına ve askerlerimize destek veren bütün sanatçı olsun olmasın insanlarımızda gönlü zenginler sıralamasında en üst sıralarda ki yerlerini mutlaka alacaklardır... Maddi zenginlik gelip geçici de olabilir, gönül zenginliğine sahip olanlar ise yaşarken ve öldükten sonrada hayır ve dualar ile anılacaklardır... 

( İşte Türkiyenin En Gönlü Zenginleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.