''Doğu Guta Dramını Görüşecek Olan BM'de Skandal! Toplantı Salonunda Göbek Attılar. Esad Rejimi ve Rusya, Doğu Guta'da ki katliamlarını devam ettirirken bunu görüşmek için Cenevre'de toplanan BM heyeti skandala imza attı. ABD ve Suudi Arabistan'ın partisinde göbek atıldı.''BASINDAN


Bu tiplerden başka nasıl bir hareket bekliyordunuz ki? Kendilerinden başka hiç bir anlayışa ve mezhebe hoş görülü olmayan bu tiplere, dünya milletleri olarak kocaman bir yuhçekmek lazım ve de çekiyoruz. Hoş çeksek de yine bir şey değişmeyecek. ''Benim oğlum bina okur döner döner bir daha okur.'' Onlar hep bildiklerini okuyacaklar...


ABD Hristiyan ve Yahudi karışımı bir ülke, hadi deyin ki bir Müslüman olarak onlardan her türlü hadsizliği bekleyebiliriz... Ya Sudi Arabistanlı beyzadelere hanımlara ne demeli... Gülmemek için hem de acı acı gülmemek için kendimi zor tuttum... Başında çarşaf ve türban Amerikalının karşısında göbek atıyor Müslüman Suudi Kadın. At bakalım at göbecikleri orada da senin görmediğin, anlamadığın hiç gitmediğin Suriye'de ki bir toprak parçasında da kadınlar, çocuklar parçalanarak ölüyor. Aslında sizler de yaşayan ölülersiniz bizim için, tabi ki öldüğünüzün farkına varmadan, yaşayıp gidiyorsunuz işte bir şekilde...


Ben de kullanıyorum bu yakıştırmayı benim gibi bir çok arkadaşımda kullanıyor biliyorum ki... Biz onlara, o hadsizlere, duygusuz varlıklara, ruhsuzlara, kısaca ''BİRLEŞMİŞ İLLETLER'' diyoruz. Çok da yakışıyor. Doğu Guta'da insanlar bir lokmaya muhtaç, ölümü bekliyor, bunlarda güya o bölgede ki olaylara çözüm bulacaklar dans ederek, kafa dağıtarak, haspalar...


Siz de şeref, haysiyet, izzeti nefis olsa zaten, meseleye acilen çözüm bulmak için canla başla çaba gösterirdiniz. Orada ölen, sakat kalan insanların, demek ki bunların gözünde sinek kadar, pire kadar, bit kadar bile değeri yok... Siz devam edin orada kıçınızı başınızı sallamaya... Bizler de buralarda acılardan, hüzünden, size olan nefretimizden sallanıyoruz...


BU ŞEKİLDE TARTIŞIYORLAR 

''Doğu Guta'da çoğunluğu kadın ve çocuk yüzlerce kişi Esed rejimi tarafından katledilirken, konsey üyeleri partide göbek atarak eğlendi. Partide çekilen bir video sosyal medyada yayınlandı. Videoyu çeken kişi dans eden delegeleri görüntüledikten sonra Arapça 'Burası Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Konseyi. Görüyor musunuz bu şekilde Suriye sorunları, Arap dünyası ve ezilenlerin meselelerini tartışıyorlar. Konsey bu! Görüyor musunuz dans ederek Suriyenin acılarını nasıl önemsiyorlar' dedi.''


Orada bir masum çocuk, bir masum kadın öldü mü biz gülemiyoruz, ağzımıza bir lokma bile koymak gelmiyor içimizden. Siz tabi yapın hesaplarınızı, göbeklerinizi atmaya su gibi de içki içmeye devam edin. Rabbım da öyle buyuruyor ''Sizin bir hesabınız varsa bizim de bir hesabımız var ve Rabbın çabuk hesap görendir.'' Allah yar ve yardımcısı olsun Suriye'de zor durumda bulunan bütün mazlum kardeşlerimizin. Bunların eline bırakmasın... 
( Aman Da Ne Güzel İnsanlar Ölüyor Diye Göbek Atıyor Alçaklar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.