İnsanın  başına  ne  gelirse  meraktan  geliyor.  Bende  de  öyle  oldu.   Muhtaç  olduğum  kudretin  damarlarımdaki  asil  kanda  mevcut  olduğunu  sanarak  bugüne  kadar  altmış  dört  sene  mutlu  mutlu  yaşarken  şu  soyacağı  merakım  yüzünden  tüm  mutluluğum  yerle  yeksan  oldu. Çünkü  damarlarımda  dolaşan  A  Rh Pozitif  kanın  öyle  pek  de  asil  bir  kan olmama  ihtimali  hayli  yüksek.   Eyvah ki  eyvah( ! )

Evet,  ben  de  merak  edip  şu  soyacağımı  bir  kurcalayayım  dedim  ve  pek  çoğunu  zaten  bildiğim  bilgilerle  karşılaştım.  Bazıları  hariç 

Bildiğim  bilgiler  şunlardı:

Babam  Kamil  1925   Kars-  Kağızman  doğumlu. Babasının  adı  Eyüp,  Annesinin  adı  Binnaz 

Annem  Fatma  1931  Trabzon-  Sürmene doğumlu.  Babasının  adı  Cafer,  Annesinin  adı  Zühre. 

Bunların  hepsi  rahmetli.  Allah  Rahmet  eylesin.

Dedem  Eyüp  (  Babamın  babası )   1880  Kağızman  doğumlu.  Onun  babasının  adı  İsmail,  annesinin  adı  Elif.  ( Dedemin  doğum  tarihini  ve  büyük büyükannemin  adının  Elif  olduğunu  yeni  öğrendim ) Dedem  de  büyük  dedem  de  büyük  büyükannem  de  hayatta  değiller.

Diğer  dedem  Cafer (  Annemin  babası ) 1908  yılında  Sürmene'de  doğmuş.  Babasının  adı  Ali  Osman,  Annesinin  adı  Zelife  imiş.  ( Hiç  biri  hayatta  değiller ) 

Anneannem  Zühre  hakkında  bir  bilgi  yok  ama  babannem  Binnaz'a  gelince  dananın  kuyruğu  koptu.

Babaannem  Binnaz,  bu soyağacı  kayıtlarına  göre  1889  yılında  Kağızman'da  doğmuş. Yine  kayıtlara  göre  dul  ve  hayatta.  Yani  şu  anda  129  yaşında  her  ne  kadar  ne  ben,  ne  rahmetli  babam  ve  amcalarım  ne  de  amca  ve  hala  çocuklarım  onun yüzünü  dahi  görmemiş  olsalar  da...  Ama  dananın  kuyruğunun  koptuğu  nokta  burası  değil. Çünkü  o  hayatta  olsa  da  olmasa  da  (  ki  hayatta  olmadığını  hepimiz  biliyoruz. )  benim  büyükannem. Dananın  kuyruğunun  koptuğu  nokta  bu  büyükannem sebebiyle  benim  damarlarımdaki  kanın  katışık  bir  kan  olmasıyla  ilgili.

Efendim,  benim  büyükannem  Binnaz'ın  babasının  adı  Abdullah imiş,  buraya  kadar  sıkıntı  yok.  Ama  annesinin  adına  gelince  sıkıntı  başlıyor.  Zira  annesinin adı  PERO 

Şimdi  bu  durumda  ortada  üç ihtimal  var:

1- Soyadımız  ''  BİBER''  i  ''  BUBER ''  olarak  kayıtlara  geçiren  nüfus  memurları  ''  PERİ''  Adını  ''PERO''  olarak  yazmış  olabilirler.

2- Her  ne  kadar  Kürtçe  kadın  isimlerinde  göremesem  de Pero  adı  Kürtçe  bir  kadın  adı olabilir.

3-  Yine  Nüfus  memurlarının  bir  hatası  olarak  Ermenicede  ''Kahraman ''  anlamına  gelen  ''Hero ''  (  Ki İngilizce  dahil  pek  çok  dilde  ''Hero''  '' Kahraman ''  demektir.)  ''Pero''  olarak  yazılmış  olabilir.( Ermenice  kadın  isimlerinde  de  Pero  diye  bir  isme  rastlamadım.)   Yani  Büyükannemin  annesi  bir  Ermeni  olabilir. Bu  durumda  da  benim  saf  ve  halis muhlis  Türk  kanı  zannettiğim  kanıma  büyükannemin  annesi  vasıtasıyla  Ermeni  kanı  karışmış  olabilir.  Ben  intihar  etmeyeyim  de  kim  etsin (!) 

Şimdi  eminim  bazı  şebekler  ''Biz  zaten  biliyorduk  senin  kanının  bozuk  olduğunu''  Diyeceklerdir.  Sadece  güler  geçerim.  Muhatap olup  cevap  bile  vermem bu  dangozlara. 

Bu  yazıyı  niçin  mi  yazdım?

Face  bookta  ''  Yüz  analizine göre  soyun  ne  kadar  Türk''  Diye  bir  uygulama  var.  Aklının  başında  olduğunu  sandığım  pek  çok  arkadaşım  bu  uygulamayı  tıklamış.  Özellikle  de  sonucu ''  %100  Türksün. Yedi  Ceddin  Türk ''  çıkanlar  ''  Ya  Rabbi  Şükür ''  Diye  yorum  yazmışlar.  

Evet,  sonuç  ''% 50  Türksün,  Maalesef  Yedi  değil  ancak  3,5  ceddin Türk''  Diye  bir  sonuç  çıksaydı  sanırım bu  arkadaşlar,  Yüce  Yaratıcıya  ''  Ulan  beni ne  diye  yarım  yamalak  Türk  olarak  yarattın.  Senin  gibi  Allah  olmaz  olsun.''  Diye  sitem,  hatta  küfredecekler  hâşa  sümme  hâşa...

Daha  ne  diyeyim  bilmiyorum.  ''Allah  bu  millete  akıl  fikir  versin.''  Diyeceğim  ama  Ermeni  asıllı  Mimar  Sinan'ın  kafatasını  ''Türk  kafatası  standartlarına  uymuyor''  diye  ortadan  kaldıran,o  koca  Mimar  Sinan'ı  kabrinde  kafasısız  olarak  yatıran  bir  zihniyete  Yüce  Rabbim  akıl,  fikir,  vicdan  ve  feraset  verir  mi  işte  bundan  emin  değilim. 

Yukarıdaki  resme  gelince:  Ben  de  bu  uygulamaya  bir  gireyim  dedim.  Tıkladım.  Benim soyum  %94  oranında  Türkmüş.  Yani  büyükannem  damarlarıma  ancak  %6  oranında  Türk  olmayan  bir  kan  karıştırmış (!).  Bi  rahatladım  bi  rahatladım  sormayın. Ama  sonrası  bir  felaket.  Profil  resmine  bu  deve  kuşunun  resmini  koyup  bir  de  öyle  denedim.  Deve  kuşu  %100  Türk  çıkmasın  mı?  

Yok  yok  ben  gidip acilen  intihar  edeyim  en  iyisi.  Deve  kuşunun  bile  %100  oranında  Türk  olduğu  bu dünyada  %94  Türklük  oranıyla  yaşayamam (!)  

Aaaah  ahhh. Bizim  insanımız böyle  boş  ve  saçmasapan  işlerle  uğracağına  Peygamberimizin  Veda  Hutbesini  bir  kez  okusa  orada  şu  seslenişi  görecektir  mutlaka:

 “Ey İnsanlar!.. Rabbiniz birdir, babanız da birdir. Hepiniz Âdem’in çocuklarısınız. Âdem ise topraktandır. Arabın Arap olmayana, Arap olmayanın da Arap üzerine üstünlüğü olmadığı gibi, kırmızı tenlinin siyah üzerine, siyahın da kırmızı tenli üzerine bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takvadadır. ''

Tekrar  ''Allah  akıl  fikir  versin  bu  millete'' diyerek  noktalıyorum. 

( Yüz Analizine Göre Soyun Ne Kadar Türk? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 23.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.