Maşallah, maşallah televizyonumuz yerli dizilerden geçilmiyor. Aşk, meşk, kin, nefret, garez, intikam, irtikap, rüşvet, adam kaçırma, adam kayırma her şey var dizilerde... Bu nedir arkadaş yahu! Kurtlar Vadisi denen dizi ile başladı bu furya seneler önce, son sürat devam ediyor. Bu mu Türk Toplumu? Niye zorluyorsunuz şiddet ögesi sahneler ile toplumun hafızasını ve bilinçaltını?

Bunları yazıyorum ama, herhangi bir diziyi başından sonuna kadar seyrettiğimi zannetmeyin. Ara ara hanım seyrederken sadece gözüme takılanlardan gördüklerim bunlar... O saçmalıkları seyretmeyi yüreğim kaldırmaz...

Mekanlar pahalı yerler, hiç normal evlerde, gariban semtlerinde çekilen diziler değil çokları... Arabalar pahalı, marabalar bile pahalı... Tabi her dizi de kendi kanallarının yaptıkları ankette gün birincisi mutlaka... Ben de hiç şaşırmadım buna zaten...

Tamam, ne güzel, sanatçısı, ışıkçısı, figüranı bir çok kişi ekmek yiyor bu dizilerden, istihdam da yaratılıyor. Ancak topluma da bir sürü saçmalık, şiddet, sıra dışı yaşantılar pompalanıyor. Haliyle milletin de psikolojisi bozuluyor... İnceleyin bakın, mafya dizileri arttıktan sonra toplumda suç oranlarını artmış olarak gözlemleyeceksiniz... Özetle toplumumuzdan götürdükleri, getirdiklerinden kat kat fazla gibi görünüyor...

Her hafta iki üç tane dizi başlıyor değişik değişik kanallarda... Bu kadar diziyi toplum kaldırmaz. Eğer topluma yararlı işler yapacaksanız kültür ve bilgi ağırlıklı programlara daha çok ağırlık verin derim... Toplum böyle ileriye gider. Zaten az okuyan bir milletiz, televizyondan kültür almak okumak gibi değilse de yine de daha az zahmetli olduğu için halkımız onu izliyor... Bakıyorum bazı komedi dizilerinde bile şiddet ögeleri var, pes doğrusu vallahi pes! Vazgeçin artık halkın duygularını sömürmeyi de aklı başında programlar ile halkın karşısına gelin.... 

( Allah Aşkına Bir Dizide De Tabanca Ve Şiddet Olmasın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.