Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 20.02.2018
Okunma Sayısı : 1273
Yorum Sayısı : 0

ALLAH İKİ DOĞUNUN VE İKİ BATININ RABBİDİR.

55/RAHMÂN-17: Rabbul meşrikayni ve rabbul magribeyn(magribeyni).

O, iki doğunun ve iki batının (insanlara göre doğu ve batının ve de cinlere göre doğu ve batının) Rabbidir.

1-   Ortaya şeffaf bir harita koymuş olsak ve haritaya karşıdan baksak. Bize göre doğu olan cinlere göre batıdır. Cinlere göre doğu olan bize göre batıdır. Ne oldu, iki doğu ve iki batı..

2-   Dünyada bizim durduğumuz yere göre sağ tarafımız doğuya sol tarafımız batıya doğru dursak. Bulunduğumuz yerden dünyanın öbür tarafında da aynı şekilde bir kişi dursa. Bize göre doğu ona göre batı olacaktır. Ona göre batı ise bize göre doğu olacaktır.  Yine iki doğu ve iki batı olmuş olur…

 

GÜNEŞ KIYAMETTE BATIDAN DOĞACAKTIR.

Fizik bedenimizin güneşi biz dünyaya gelirken doğudan doğdu, ölürken batıdan batacak.

Fizik bedenimiz ölürken, nefsimiz için güneş batıdan doğacak, doğudan batacak…

Allah razı olsun

Burhan AKSU.

( Allah İki Doğunun Ve İki Batının Rabbidir başlıklı yazı mihrimah tarafından 20.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.