Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 19.02.2018
Okunma Sayısı : 4623
Yorum Sayısı : 0

ALLAH AŞKI VE ALLAH’A ULAŞMAYI DİLEME DUASI

ALLAH’A ULAŞMANIN yolu nedir?

İnsanın ALLAH’A ULAŞMASI için iki yol vardır. Biri zahiri yoldur, diğeri batıni yoldur. İnsan batıni yolla ALLAH’A ULAŞABİLİR ve zahiri yolla da Allah’ı tanıyabilir. Zira menzilin olduğunu bilmeyen menzil istemez.

Nedir aşkın sırrı?

Aşkın sırrı, cehennemden korkmamak ve cenneti arzulamamaktır.

Aşkın sırrı, Ruhun parçası olmaktır.

Aşkın sırrı, asıl vatana dönmektir.

Aşkın sırrı, saf tevazu hazinesidir.

Aşkın sırrı, âlemlere rahmet olan Sultanımız Efendimizin (s.a.v.) güzelliğini görmek ve hissetmektir.

Aşkın sırrı, aşkı Cenab-ı Hakk’ın cemali vasıtasıyla öğrenmektir.

Aşkın sırrı, su yerine susuzluğu aramaktır.

Aşkın sırrı, açlığın gıdamız haline gelmesidir.

Aşkın sırrı, Allah’tan Allah’a yakınlığı satın almaktır.

Aşkın sırrı, kusurlarımızın farkına varmaktır.

Aşkın sırrı, Rabb’imizin bize duyduğu sevgiden dolayı var olduğumuzu bilmektir.

Aşkın sırrı, her şeyi onun nuruyla görmektir.

Aşkın sırrı, hem âşık hem maşuk olmaktır.

Hz. Mevlâna

Allah’a ulaşmak ve ona teslimleri gerçekleştirip aşık olabilmek için ise Kur’an’ı hayatımıza uygulamamız gerekmektedir.

Andolsun ki; Biz senden önce ümmetlere de (Resuller) gönderdik. O zaman onları da sıkıntıya ve darlığa uğrattık, böylece yalvarırlar diye. (6/EN'ÂM-42)

Böylece onlara darlığımız geldiği zaman yalvarsalardı olmaz mıydı? Fakat onların kalpleri kasiyet bağladı (katılaştı). Şeytan, onlara yapmış oldukları şeyleri süsledi (güzel gösterdi). (6/EN'ÂM-43)

Bütün kalbinizle Allah’a yönelip ona ruhunu ölmeden önce dileyeceksiniz.

Ağlayacaksınız, bir çocuğun annesinden oyuncak istediği gibi yalvararak ağlayacaksınız, içten ve samimi olacaksınız.

Bunun için Allah dostlarından faydalanacaksınız.

ALLAHA ULAŞMAYI DİLEME DUASI;

Bir tek dilek, ama kalpten:

“Yarabbi ben de senin ermiş evliyan olmak istiyorum. Mevlânaların, Yunusların, Rabia hatunların ve diğer tüm evliyaların gibi ben de ölmeden önce ruhumu sana ulaştırıp senin ermiş evliyalarından olmak istiyorum. Ne olur Yarabbi benim de; benim de ruhumu ölmeden önce sana ulaştır, beni de velin kıl, dostun kıl Yarabbi…! “

AMİN…!

Allah razı olsun…

Burhan AKSU

 

( Allah Aşkı Ve Allaha Ulaşmayı Dileme Duası başlıklı yazı mihrimah tarafından 19.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.