Hazâna hicrân yüklemek cücelerin işidir.  Hazânı düğün yerine çeviren er kişidir.(2018)

 

İyiliğin en değerlisine kendimizi affetme cesâretini göstererek ulaşabiliriz.(2018)

 

Yürek duâyı tenhâlarda hissederse semâ Arş’a yaklaşır. (2018)

 

Kantarla bile ölçülemeyen sevgilerimizi hangi hayırsız çaldı ki elimizde teraziyle ölçülen(!) sevgiler kaldı. (2018)

 

Kitap okumakla öğünen kişi kitabı yazanın çektiği yürek yangınını anlayabilse kendisiyle övündüğü için yerin dibine girer. (2018)

 

Görmek kolaydır ,   bakmak ise zordur.  Sevmek bakmakla beslenen bir kordur. (2018)

 

Tâlih çalışmanın bereketidir. (2018)

 

Teknoloji edebi bıçakladıkça yürek ölümleri çoğalacak.  İnsan kendisinden bile kaçacak. (2018)

 

Dedikodunun yıkımı domino taşları gibi düzenli değildir.  Deprem kadar çetrefillidir. (2018)

 

Beyin kaygılanırsa çâre üretir.  Gönül kaygılanırsa ömrü tüketir. (2018)

 

 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-38 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 15.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.