Varlık.

Teamül.

Hüzün.

Yeknesak bir ömür.

Hibe ettiğimiz kadarız belki de düşündüğümüzden çok fazla ve sergilediğimiz duruş.

Kabul görse de insan görmese de hayatı bahşeden yüce Yaratandır.

Sevgiyi ve inancı daim kılan sır zaten fıtratta saklıdır.

Saklı tutulan değil de serilen duygulardır kalemin hükmettiği ve yüreğin emir verdiği…

Allah rızası için yaşadığım kadar Allah dostu olan herkese teşekkür ederim.

Yazmak bir nimet ve bunu bahşeden yüce Rabbime şükürler olsun tıpkı bana dayanma gücü veren katıksız ve sonsuz rahmeti…

 Gücüm yettiği kadar aslında gücümün yetmediği bu anlamda payıma düşen Allah katında muteber bir kul olmaktan öte tek isteğim yok iken yine de hayatın sunumu ne ise direndiğim ve direncimin kırılma noktası bu anlamda duyduğum güven ve saygı ve inanç üçgeninde, duyumsamanın baş şehri yine tüm yazdıklarım yine elimden geleni yüreğimle pekiştirdiğim.



( Yazmak Bir Nimet... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 14.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.