''Tanrı'yı kolayca bulmak... Tanrı'yı nasıl bulursun ve arayışın sona erer. Daha harika bir şey yok. Başla.''

Bu yukarıda tırnak içinde verilen metin bir reklam aslında. Edebiyat sitelerinde ve başka başka sitelerde de mutlaka karşınıza çıkıyor. Belli ki bir Hristiyanlık propagandası... Misyonerlerin açıktan açığa insanları Hristiyanlığa davetleri... Biz de tebliğ vardır onlarda misyonerlik...


Nasıl çalışıyor bu insanların kafaları gerçekten anlamak zor. Tanrı kolayca bulunacak ya da tam tersi bulunmayacak bir şey değil. Bizim inanışımızda sizin Tanrı dediğinize biz Allah cc. deriz zaten. Burada her şey net ve açık. Bizim bir yerde aramamıza gerek yok ki Tanrıyı... O her yerde ve her mekanda hazır ve nazırdır...


Tanrıyı bulmaya çalışmak, aramak, bulmak, sonunda da arayışımızın sona ermesi... Arkadaşlar kıt akılları ile bundan daha harika bir şey olmadığını söylüyorlar... Ben söyleyeyim o zaman arkadaşım sana daha harika bir şey ''Allah buyurdu ki iki ilah edinmeyin ilahınız bir tek ilahtır ve yalnız benden korkun.'' NAHL SURESİ 51.Ayet Bırak biri ikiyi bir de sizin söyleminiz ile Tanrı'yı üçlüyorsunuz Teslis inancı ile...


Siz arayın bakalım Tanrınızı... Allah cc. ve Kainatın Efendisi Hazreti Muhammed sav. her zaman inananlara kol kanat germişler, bundan sonrada gereceklerdir... Allah kainatın her zerresinde, peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.'de inananların yüreğinde ve gönüllerindedir... Namazda alnını secdeye koymanın hazzına vardığın zaman, tam o alnını koyduğun yerde hem de sonsuzluktadır aynı zamanda...


Özünde biz Hazreti İsa ve Hazreti Musa'da dahil Kur'an adı geçen ya da geçmeyen bütün peygamberlere iman ederiz. Her ne kadar onların, Hristiyan ve Yahudilerin bir çoğu bizim peygamberimiz Hazreti Muhammed sav. kabul etmeseler de... Daha da harikasını söyleyelim o zaman. İman edip de son nefeste bile tasdik ettiğiniz zaman Hazreti Muhammed'i cennete gitme şansınızda olacaktır... 

( Bulur Muyuz Ki başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.