Şehitlerimiz ki Allah hepsine gani gani rahmet eylesin, unutulmayacaklar. Bir çok sanatçı kardeşimiz sosyal medya hesaplarında şehitlerimize rahmet dilemişler, kimisi programını iptal etmiş... Vatanını seven bu sanatçı kardeşlerimizin hepsinden Allah razı olsun... Bizler sıcacık evlerimizde yemeklerimizi yerken, bacaklarımızı gererek televizyon seyrederken, kahkahalar atarken, onlar toprağa düştüler tertemiz alınları ile... Kimisi yaralandı gazi oldular... Bu çekilen çileler hep bir Hilal uğruna...


Ülkemizde bu sıkıntıların yaşanmasına sebep olan her kim varsa, devlet ya da şahıs olarak, topunun canı cehenneme... Hiç birini af etmiyoruz bizler, dileriz ki Allah'da affetmesin... Cehennem çukurlarından çıkartmasın hiç bir zaman...


Ey emperyalizm sen ne zaman girdiğin bir savaşı kazandın ki? Yakıp yıkmadığın ülke kaldı mı? Eskiden sen kendi askerlerin ile savaşırdın, şimdilerde her yerde icat ettiğin piyonlar vasıtası ile dünyayı karıştırmaya devam ediyorsun. Tabi senin silah şirketlerinin kâr etmesi lazım. Orada çalışan binlerce insanın var. O fabrikalar kapanırsa bir bir maazallah, o insanlar aç kalır, senin için ne büyük felaket değil mi?


Biz bir hilal uğruna, güneşler batırıyoruz da sen acaba batarken ne uğruna batacaksın. Tabi acımasızca döktüğün masumların kanı uğruna, görünen köy kılavuz istemiyor... Güneşler batsa da o hilal kıyamet kadar gök yüzünde parlamaya devam edecek... Şu an da bile senin kahrolman, mahvolman için dua eden o kadar çok mazlum insan var ki... Senin kendi içinde bile sana, senin yaptıklarına yüz çeviren, onay vermeyen milyonlarca insanın buğz edip duruyor sana...


Kimse masal anlatmasın. Başımızdakileri seversiniz ya da sevmezsiniz, bu sizin tercihiniz ile ilgili bir şey. Gidersiniz seçimde oyunuzu sevdiğiniz partiye atarsınız, kim ne diyebilir size? Ancak bu terör belası ki otuz yıldan fazladır bunun ile uğraşan bir ülkeyiz, en azından destek olmuyorsanız bile köstek olmayın derim... Paçavra gazetelerinizde ve basın yayın organlarınızda, sanki barıştan yanaymış havalarına girip de vay efendim masumlar ölüyormuş filan ayaklarına yatmayın. Yemiyor artık bunları kimseler... Bir hilal uğruna güneşler batar batmaya da o hilal de gök yüzünde kıyamete kadar Türk Yurduna ışık saçmaya devam eder... 

( Hep Bir Hilal Uğruna başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.