Çok mu sizin keçiler? Duyamadım bin beş yüz iki bin kadar mı dediniz? Hani meşhur Silifke Türküsünde var ya ''Aaaslı yok yaylasında bin beş yüz koyunum var benim.'' diye de devam eder gider. ''Ama o türkü de geçenler koyun mu diyorsunuz?'' Olsun ne fark eder ha koyun he keçi... Canım siz de keçi gibi inat etmeyin her konuya... Abdurrahman Çelebi onlar. ''Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi.'' derler ya...


Ben de zaman zaman kaçırırım keçileri... Siz de mi yoksa? Çoban değilim ama yine de kaçıyor işte keçiler, arsızlar... Sizde mi kaçırıyorsunuz zaman zaman? Nasıl mı kaçar keçiler? Ağıldan çitten atlarlar dağlara doğru ha babam de babam koşturur durular... Öyle mi zannediyorsunuz? Yok yok, öyle kaçmaz keçiler diyeyim size... Keçiler zaman zaman televizyon seyrederken kaçar. O geri zekalı televizyonlarda magazin programlarını izlerken hani sunucu kardeş yarım dakikada bir ''Az sonra az sonra.'' der durur ya işe o zaman kaçar keçiler... Keçilerde sevmez benim gibi magazin programlarını ve az sonra kelimesini...


Bu keçiler de cins hayvanlar hem de ne cins... Geçmişte de çok kaçırırdım ben keçileri... Sizin de bir çoğunuz kaçırmıştır illa ki... En çok da siyasetçilerin yüzünden kaçardı keçilerim. Bir daha da toplamak zor olurdu... Halbuki Çoban Lakaplı bir başbakanımız ve cumhurbaşkanımız da vardı değil mi? Ben kaçırsam da onun toplaması lazımdı keçilerimizi... Kimi zındıklar da, bölücüler de ''Asıl keçilerimizi kaçırtan da o çobandı derler de başka bir şey demezler.'' Sonra kafayı takarlar O Çobanın laflarına ''Yok efendim ''Benzin vardı da biz mi içtik.'' demiş de yok efendim ''Yürümek ile yollar aşınmaz.'' demiş de... Yok efendim ''Yunan başbakanının elini değil de neresini sıkacaktık.'' demiş de... Sümme haşa kuru iftira bunlar.


Diziler, ah bu diziler keçilerimi kaçırmakta çok büyük faaliyetleri vardı geçmişte... Şimdilerde seyretmekten kendimi geri çekerek, ödüllendirdim... Hemen hemen her dizide aşk, vahşet, dehşet, kin, nefret, garez, intikam, ne ararsan var...


Saçmalayanlar o kadar çok ki memlekette, bu garip Ahmet nasıl kaçırmasın keçileri... Trafik magandaları, onların akrabaları, kan kardeşleri sokak magandaları, apartman magandaları, oto park magandaları, cep telefonu ile insanları dolandırmaya kalkan magandalar, köşe başlarını tutmuşlar, normal insanlar, aklı başında vatandaşlar ise muhatap olmamak için çoğu zaman geri duruyorlar bu arsızlardan, zibidilerden... Böyle böyle de kaçıyor gidiyor keçiler sonrada toparlayabilirsen toparla bakalım...


Adamın sıfatı milletvekili, görünüşü de öyle, içi başka dışı başka, çıkmış vay efendim ''Komşu bir ülke ile bizim millet savaşırsa imiş o orayı tutarmış.'' Biz de bunu mecliste tutuyoruz... Pöh! Milletin Vekili imiş... Hangi milletin acaba, diye sormak lazım... Bunu duyda hadi gel kaçırma keçileri... Bu laflara yüzümüz ile değilde başka bir taraflarımız ile gülmek lazım aslında...


Mehmetçikler terör ile aslanlar gibi mücadele ediyor, sınır içinde, sınır ötesinde, hariçten gazel okuyanlar ise durmadan seslerini yükseltiyor. Gazelleri de iğrenç, sesleri bir şeye benzemediğinden. Hemen çekilmeli imişiz, sivillere dokunmamalıymışız... Siz, bizi Sam Amca ile Hans Amca ile Hollanda Barış Gücü Askerleri ile Salamon ile karıştırmayın sakın... 


Kaçırtıyorsunuz bana keçileri, sonrada topla toplayabilirsen... Bundan sonra televizyon seyretmeyeceğim, gazete okumayacağım, radyo da dinlemeyeyim diyorum, onu da yapamıyorum. İlla ki keçiler yine kaçıyor bir şekilde... İnat hayvanlardır aslında keçiler... Bende de keçi inadı var. Kaçırsam da keçileri yine de doğruyu ve güzeli bulmak için mücadeleye devam, bütün benliğimiz ile bütün hücrelerimiz ile... Siz de vazgeçmeyin kaçtı mı keçileriniz onları toplamaktan... 

( Kaçırdığımız Keçileri Yakalayabilecek Miyiz Bakalım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.