BARBAROS İRDELMEN

Bazen şer bildiğimizden iyilik gelir.
İstanbul'a geldiğimde telefonu olan dostlarımı arar onlarla sohbet ederdim.Bu geldiğimde de iki arkadaşımı aradım.Bir tanesi kardeşiyle ticarete atılmış şu an şuradayım yarın şuraya gideceğim deyince tamam anladım sen meşgulsün.Diğerini arayınca o da şu an şuradayım arabayı teslim edeceğim yarın da deyince anladım onlardan hayır yok.Ertesi gün de facebook da Kocaeli şiir etkinliğinde resmini gördüm.
Edebiyat evinde ki yazılardan biri dikkatimi çekmişti.Kulak Misafiri yazısıyla bürosuna hırsız girmiş bilgisayarını çalmış.Altına not düşmüştüm İstanbul'a gelmişken yerinizi bilsem geçmiş olsuna gelirim diye.ertesi gün bir baktım telefon numarasıyla pazartesi öğleden sonra beklerim hocam diye.
Adresi aldım nasıl gidecektim ben İstanbul'un bir yakasında o öbür yakasında.Adresinde Bağdat caddesi yazıyordu gençliğimizde bir parça vardı(Çıkalım seninle Bağdat yoluna) o geldi aklıma yıllar sonra o parçaya konu olan caddeyi de görecektim sonunda.
  Sora sora Bağdat bulunuru boşuna dememiş atalarımız.
  Onun bürosunun önünde buldum kendimi kapıda karşıladı kırk yıllık dost gibi kucaklaştık.
  Başladık konuşmaya tabii konu şiir edebiyat oradan buradan derken saat ilerlemişti.Bende acıktım sizde açsınız yemeğe gidelim dedi.Orada da hayatımızdan edebiyattı  konumuz.Yazdığı tarz da benim beğendiğim tarzdı.
Az şeyle çok şeyleri ifade ediyordu.
  Söz döndü dolaştı sitemiz de böyle bir etkinlik yapsa katılınca orada bazı arkadaşlarla tanışır kaynaşırızla noktaladık.
  Yörüğün karnı doyunca gözü yolda olurmuş.Biraz da karanlığa kalmamaya çalıştığımdan  izin istedim artık bir  başka gelişim de bir kapım olmuştu.Emekli olmasına rağmen hala insanlara hizmet ediyordu doktorluğuyla.
 İçimden hırsıza teşekkür ettim iyi ki çalmış abimim bilgisayarını...
( Barbaros İrdelmen başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 5.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.