En güzel hamburgerler Sam Amca'da, hadi Espresso da Govanni Amca'da, Çikolatalarda İsviçre'de daha ne olsun? Bankacılık da biz de imiş... Bunu kim saptamış? Bankacılar mı, hamburgerciler mi, Espressocular mı, Çikolatacılar mı? Daha da çeşitlendiririz... En güzel uzo rakısı Yunanistan'da... En güzel salam Macaristan'da tabi tabi Macar Salamı o da...


En güzel çocuk kim de? Böyle bir soru da çok saçma, en güzel çocuk herkesin kendi çocuğu, üstüne daha laf söylenecek bir söz yok. En güzel gocuk kim de peki? Onu da kim yaptıysa onda... En gıcık kim de hadi bunu da bilin bakalım? Benim arkadaşım vardı palavracı Rükrullah... Tabi canım burada ki kod adı aslında, gerçek adını yazsam tesadüfen okur da sonra bana darılır belki de mahkemeye bile verir belli mi olur?


En güzel, güzel kim peki? Oooooh her ülke de var bir dolu güzel... Güzellik yarışması da neymiş? Güzelleri yarıştırmaya gerek var mı? Hem ne demiş atalarımız? ''Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca.'' Benim olmayan güzel Kainat Güzeli de olsa bana faydası yok. Olimpiyat çirkini olsa ben sevdiysem onu, o bana güzel...


En güzel hamburgerlerin Sam Amca'da olmasının Sam Amca'ya faydası nedir, zararı nedir? Zararı belli toplumda bir sürü obezite dolu insan... Eee, doktorlar nasıl para kazanacak, spor salonları nasıl para kazanacak, diyetisyenler nasıl para kazanacak? Aç mı kalsınlar? Faydası da hamburgerciyi zengin etmek...


Çikolataların en güzeli de İsviçre'de imiş. Olsun bizde de var güzel çikolatalar, hem de ne çikolata... Öyle bir arttırır ki vücudunuzda ki seretonini, siz bile şaşar kalırsınız... Çikolata renkli futbolcularımız var hem futbol hem de basketbol liglerimizde... Onlarda arttırıyor hem bayanlarımızın hem de erkeklerimizin seretononini... 


Siz takmayın kafanıza en güzel meselesini... Her konuda ''Gönül kimi severse güzel odur.'' Ben severim de hamburgeri başkası da nefret eder... Çikolatayı çoğunluk seviyorsa da sevmeyenlere de boynumuz kıldan ince... Aslında en güzeli ne biliyor musunuz? Birbirimizi hiç bir çıkar ve menfaat gözetmeden sevmek, sevmek yine sevmek... Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( En Güzeli Nerede başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.