''Trabzon'da geçtiğimiz günlerde yapılan bir düğünde damat ve geline takı takacak davetlilere kolaylık olsun diye pos cihazı ile çekim yapıldı.’’

‘’Yomra ilçesinde bir fabrikada pazarlama elemanı olarak çalışan Murat Köloğlu (31), bir süre önce nişanlandığı Sema Daniç (25) ile Kurban Bayramı'nın 3. günü yapılan düğünle dünya evine girdi. Düğünün bayram gününe denk gelmesi yüzünden damadın yakınları 'Kurban Bayramı nedeniyle para sıkıntımız olacak' serzenişinde bulundu.’’

‘’Bunun üzerine de damat Murat Köloğlu iş yerine ait ve kendi hesabına tanımlı POS cihazını da düğün salonuna getirdi. Düğünde takı merasimi yapılırken bir çok davetli genç çifte para ve altın takarken, bazıları da takı işini kredi kartı üzerinden yaptı. Damadın arkadaşı İhsan Kibar, hediyesini pos cihazından çektirdiği 200 lira ile verdi.'' (İhlas Son Dakika)

Bugünkü haber sitelerinden yakaladığım ve bana yok artık bu da mı olacaktı güzel yurdum Türkiye'de dedirtecek cinsten bir olay...

Akıllara bakar mısınız? Yani yurdumun ekonomik durumu gün gibi ortada sayın vatandaş nakdin olmayabilir o anda, ne yapacağız o zaman? Düğüne de davet etmişler gitmişsin haliyle. Temel, Fadime, Ayşe, Hüsnü ya da adın her kimse. Gelinimize veya kızımıza oğlumuza takı takmadı bunlar dedirtir mi hiç insan. Bak damat bey tost makinesi.....pardon pos makinesi de getirmiş hem de Hapır Hupur Bank'dan Yani benim aklı süper çalışan kara denizli hemşehrilerimin bu yaptığı sadece halka hizmet arkadaşım başka bir şey aramayın sakın bunun arkasında, halka hizmet de hakka hizmettir...

Ayırca başka bir hizmet daha var. Eğer yüklü miktarda kart çektirecekseniz taksitlendirmede yapılmaktadır ve hatta sizlere şu hizmeti de sunalım fazladan para puanınız varsa oradan da pos makinemize ödeme yapabilirsiniz arkadaşlar...

İster misiniz bu bir başlangıç olsun ve bundan sonra yapılacak düğünlerde Türk Parası ve dolar nakit ödemeleri ortadan kalksın. Hatta ve hatta daha da ileri gidip düğün sahipleri davetiyelerin altına ufak bir not düşsünler şöyle ''Düğünümüzde dolar ve Türk parası nakdi takı ve hediye olarak kabul edilmemekte olup kredi kartı ile hediye kabul edilmekte kart limiti yüksek olan hemşehrilerimizden Allah razı olsun. Gelin ve damat bey göbek atarken, gelin ve damadın alınlarına da kredi kartı yapıştırmak serbesttir bilesiniz.''

Ya işe böyle güzel yurdum insanından güzel akıllar. Tam ''Hadi canım yok artık'' dedirtecek cinsten olaylar silsilesi. En derin sevgi ve saygılar yüzünüzden gülücükler eksik olmasın...

( Hadi Canım Yok Artık başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.