Şehirlerin içinde,evsiz b i n l e r c e s i  var,
Fazla gaddar davranan,çoktur ev sahipleri.
Kiracılar inektir,  ev  s a h i p l e r i   sağar.
-----------------------------Miras kalmış yahutta,bulmuş dağdan tepeden,
-----------------------------Kiracılar   tavuktur,  yumurtlar   dinlenmeden.

Öyle hava atar ki;sanırsın çok ter dökmüş,
Eskiden k i r a c ı y d ı,insaflı davransalar.
Kiralayan belini, geçim  zorluğu  bükmüş.
-----------------------------Hâlâ da   bükülmekte,   muhannetin  yüküyle,
-----------------------------Yaşamdan nefret  eder, artan  zammın  ekiyle.

Birikim yapmadan da, ev  sahibi  olunmaz,
Nüfus kalabalıksa, yosun  tutmaz  taşların.
Hayatı  g ö ç e b e l i k, aynı  evde kalamaz.
-----------------------------İ t i b a r  kayıp eder, g ö ç t ü ğ ü  her yörede,
-----------------------------Yanında dost  bulunmaz,  başı  girince  derde.

Bekâr; memur değilse,kapısı hiç çalınmaz,
Kira g e c i k i y o r s a ,hakarete de  uğrar.
Bayram da ve düğünde, davetiye  salınmaz
-----------------------------O m u z u  soğuk  olur, zavallı  k i r a c ı n ı n,
-----------------------------Evi  olan  bilemez, e t k i s i n i   s a n c ı n ı n.

her yıl yüksek bir zammı, artırır ev  sahibi,
yoksa kıyamet kopar, rezalet  tavan  yapar.
bütçe uygun değil de,d e l i k s e  kese dibi.
-----------------------------"Tez evimden çık" diye,ü s t e l i k t e azarlar,
-----------------------------v a r l ı k l ı  o l a n l a r s a ,bu olayı pazarlar.

daimi k i r a c ı n ı n , içi her ay kan ağlar,
kooparatife g i r m i ş,  ama  dolandırılmış.
daha d a sıkışırsa, mesken  olacak  dağlar.
-----------------------------Ç i ç e k 'te  bir  kiracı, ,ev sahibi  ç ı l d ı r a.
-----------------------------dilerim deprem  olur,k e n d i  ç ı k a r çadıra.
*******************3489************26/07/2016************

( K İ R A C I La R başlıklı yazı Özçiçek tarafından 19.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.