''Demet Akalın, 30 bin TL'lik çizmelerinin ardından şimdi de 5 bin liralık çorap aldı.'' BASINDAN


Yani bu gazetecileri, basını anlamak zor gerçekten. Yukarıda ki haber yakın zamanda gazetelerin birinin magazin ekinde yayınlandı... Ne alaka şimdi bu? Sanatçı hanımefendinin birisi beş bin liralık çorap almış. Alır keyfinin kahyası mısınız? Almasında bir problem yok. Problem bunun çok önemli bir olaymış gibi haber yapılmasında... Bizim de olayın sinir olduğumuz tarafı bu...

Sayın magazin gazetecileri bunu tutup da magazinsel olarak haber yapmasalar, kimselerde duymayacak, kimselerde sinir olmayacak, saçını başını yolmayacak. Bu gazeteleri zengini de alıyor fakiri de... ''Ben daha üç yaşında ki çocuğuma beş liraya iki çift çorap alamıyorum hanımefendi kendine beş bin lira verip ünlü markadan çorap alıyor. Adalet mi bu?'' diye düşünebilir...

Bu tür yaklaşımlar, hem sanatçıya hem de halka büyük zarar verecektir bence uzun vadede... Sanatçılar, hele de halka mal olmuş sanatçılar, oturup kalkarken, bir yerden alış veriş yaparken, halkın arasına karıştıklarında hal ve hareketlerine azami derecede dikkat etmeleri gerekir...

Netice de onların konserlerine gidenler, sosyal medyada takip edenlerin, cd lerini alanlar, büyük çoğunluğu orta gelir grubuna sahip insanlar topluluğudur... Dolayısıyla o insanlar bir yerde de sanatçının velinimetidir... 

Sanatçı ağırbaşlı olmalıdır. Halkın sanatçısı olmaya çalışmalıdır, çünkü halkın beğenisi, halkın ilgisidir sanatçıları zirveye taşıyacak olan kuvvet... Bir tek kişi konserine gitmezse o sanatçı bitmiş demektir. Görsel ve yazılı basın karşısında her zaman oturaklı bir şekilde davranışlarına dikkat etmeleri kendi menfaatlerine olacaktır. Böyle saçma sapan davranış kalıpları değil de sanatları ile ön plana çıkmaya çalışırlarsa sanatçılar halkın gözünde daha da büyüyeceklerdir... Magazinci arkadaşlar pişmiş aşa su katmayın. Başımıza çorap örmeyin. Hanımefendi gitti alış veriş yaptı diye yazsanız, mesele yok, ama tutup da çorap aldı, o da beş bin lira yaklaşık yazdınız mı, ben de kopuyorum, okuyanların içinde kafayı yiyenlerde oluyordur... 

( Başımıza Çorap Örmeyin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.