G.G:C. ÖDÜL  TÖRENİNİN  ARDINDAN

  

Ahmet AYAZ

Gaziantep Ekspres Gazetesi  17 Ocak  2018-01-17

………………………………………………………….

 

       13 Ocak 2018 Cumartesi günü, Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İbrahim Ay,  4. Geleneksel ödül ve plaket dağıtımını gerçekleştirdi. Gaziantep basın mensupları görkemli  ve eğlenceli bir gece geçirdiler. Programda bütün siyasi partilerin millet vekilleri, belediye başkanları ve diğer parti mensupları programda davetliydiler. Ayrıca komşu illerin Gazeteciler Cemiyet başkanları da davetliydiler. Biz de sahneye yakın bir yerde, mensubu olduğum Ekspres Gazetesinin imtiyaz sahibi Bora Zor  ile aynı masayı paylaştık.

         Programda konuşan Gaziantep Büyükşehir Başkanı ve eski bakan Fatma Şahin, yapmış olduğu samimi ve anlamlı konuşmasında bütün dikkatleri üzerinde toplayarak ilgi ile izlendi ve alkışlandı. Gecede medyamızın önemli isimlerinden Yavuz Donat, Leyla Çelik Hanımefendi gibi kayda değer isimler vardı. Ancak Sayın Abbas Güçlünün “Bu marka şehir, eğitimde 81 ilden, 81. oluyor, neden? Yetkililer bunu da aşacağız diyorlar ama, aşamıyorlar, aşamazlar da” demesi ilgimi çekti ve beni biraz da üzdü. Bari Abbas Güçlü Bey’in bu sorusuna ben  cevap vereyim.

            1-Gaziantep inanılmaz bir şekilde göç aldı. Gaziantep’te yaşayanlar Gaziantepli değiller. Bizim 68 kuşağının gençlerini getirebilseniz. Gaziantep yine Türkiye 1. olur. 2- Tansu Çillerin Başbakanlık  Döneminde, “Bütün lise mezunları açık öğretim üniversitesine sınavsız kayıt yaptırabilirler” Dediğinde, Gaziantep’ten 4 kişi Şırnak’ta açık öğretime Üniversitesine  kayıt yaptırdılar ve  mezun oldular. Bunlar bizzat benim tanıdığım kişilerdi. Bunların bazıları öğretmen oldu, bazıları birimlerinde yükselerek idareci oldular. Gaziantep’te müracaat edenlerin hiç birisi açık öğretim Üniversitesini  bitiremediler. Neden? Doğu illerimizde sınavdaki eğitim görevlileri sınav yaparken, sorularıda  yaptırıyorlarmış. Bunu bizzat olaya şahit olanlardan duyduk. İşte sebebi budur. Biz asıl  konumuza  dönelim.

       Salonda oynanılan tiyatro oyunu çok güzel ve eğlenceli idi. Ödül dağıtımının bitiminde, sahnede yer alan sanatçı Yeşim Salkım fiziki yapısıyla göz kamaştırdı ve çok güzel şarkılar söyledi. Ben Gaziantep’te bir basın mensubu olarak Gaziantep Gazeteciler Yönetim Kurulunu ve Başkanımız İbrahim  Ay’ı kutluyorum. Ayrıca böyle başarılı  çalışmalarının  da devamını diliyorum..

 

( G. G. C. Ödül Töreninin Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 17.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.