İğnelemiyorum.. 
Bir laf sokma çabası da değil şayet lafta dahil bir şey sokarken pek çabalamam.
Aksine ben kendi halinde elinde alkolü ve sigarası hiç bitmeyen bir adamım. 
Yazar değilim, şair değilim, marjinal değilim, alkolik değilim hatta insan bile değilim, faşist değilim, müslüman değilim, kalıplarla kumdan kale yapanlardan değilim, taşın peşinden gidecek kadar deli değilim. 
Böbürlenemiyorum,  artistlenemiyorum,  aşağılayamıyorum,  götüm kalkmıyor, burnum havada değil, elim kalem tutmuyor, yakışıksızım hatta ve hatta erken boşaldığım bile oluyor. 
Fatmagülün suçu ne’yi  izlemiyorum, Öyle bir siker zaman ki’yi izlemiyorum, Lost’u hala merak etmiyorum, çay demle furyasına katılamıyorum, radıohead sevmiyorum. 
Olum bak git diyemeyecek kadar “MUTSUZUM”, gülemiyorum. 
Başını almış yürü be endamını göreyim dedikten sonra kitapları cemaat evlerinde basılmaya başlayan ve hassas bölgelerinde kıl dönmesi sonucu yalanması gereken götleri yalarayak biraz olsun arşa adını yazdıran bir şair …  pardon yazar…  pardon yazamazda değilim! 
O kadar çok şair bozuntusu var ki bu amına koydumun yerinde anlatamam.
Tekrar ediyorum ben şair değilim, ben yazar değilim. 
Ben hayatımda yapabileceğim en iyi işi yapmayı arzulayan ama onu bile yapmaya üşenen Karamsar ve Çekimser bir adamım eğer böyle olmasaydı   torbacı   bile olabilirdim. 
Neyse benim anlatmaya çalıştığım uyuşturucu ya da bong ya da Lsd değil metanfetamin hiç değil. 
Benim bahsettiğim bunları içmeden yakalamaya çalıştığınız o halusinasyonlu şiirlerinizi her defasında yarak gibi önüme sürmeniz ve yedirmeye çalışmanız.
Ve siz kadınlar edebiyat sayfalarınızda dişiliğinizi kullanarak tarak gibi tutmaya çalıştığınız yaraklarımız ve  sevişmek diye tabir ettiğiniz aslında vajinanızın yarılmasıyla, inleyerek Londra orkestrasını aratmayacak senfoniler atarak, yatak odalarında tırmaladığınız yastıklarımızdan niye bahsetmiyorsunuz? 
Ingvar Ambjörnsen’ın dediği gibi ” Götünüzü yazacağım sizin ! “’’ Beş para etmez götünüzü yazacağım sizin.
Nazım Hikmet’in Pirayesi olamayacak kadınlar ve Edip Cansever, Cemal Süreya olamayacak erkeklersiniz. 
Benim birkaç dostum hariç tabiî ki de benim birkaç dostumun köpek öldüreni kadar ucuz şairlersiniz. 
Kalemden çok siki tutan şairlersiniz.
Kağıda dize değil karıya kıza yazan şairlerdensiniz !
Yeraltından beslenen çocuklar adamı yeraltına çeker ve rögar kapağından çıkabilecek kadar şanslı olmayabilirsiniz. Edebiyatı hakkıyla yapan ve hayatında gelişen yaşanan olaylarla beslenen adamlar, herifler, ruh hastaları, keşler, alkolikler ve seks bağımlıları bir gün sizin olmak istediğiniz yerde olacaklar ama zorlamadan. 
Biz imzalarımızın isimlerimizin, yazdıklarmızın peşinden koşmadan tamamlayacağız o maratonu. 
Biz alkolümüzü bitirince, kulağımızın arkasıda sikilince, İçilmedik bir şey, Yaşanmadık kafa, öpülmedik mezar taşı, İşenmemiş duvar, dövülmemiş kaldırım, Koşulmamış bir hayat olduğunda tamamlayacağız o maratonu.
Biz ‘’Eroin damarda şıp şıp’’ dediğimizde tamamlayacağız maratonu.
Biz ‘’ Güzel gözlü orospu; senin de şerefine! ‘’ dediğimizde tamamlayacağız bu maratonu.
Biz ‘’ Artık öpüşmek yasak şarkılarda ‘’ dediğimizde sikip atacağız bu ses tonumuzu…
( Yaz-ar başlıklı yazı Okan B tarafından 15.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.