Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 15.01.2018
Okunma Sayısı : 885
Yorum Sayısı : 0
Birliğin temel şartı

      Mandacılığa ve sömürgeciliğe boyun eğip razı olan bazı kesimler karşısında Atatürk'ün:
"Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır.
O satıh bütün vatandır" sözü bugünlerde bir başka anlam ve değer taşıyor.
Bu cesur ve kararlı tavrı devam ettiremediğimizden, olması gereken yerde değiliz.
Rusya ve ABD'nin bazı konularda Türkiye aleyhinde anlaştıklarını basından okuyoruz.
Diplomaside kin ve küskünlük olmaz.
Öngörü ve gücüne göre sen de karşı hamle yaparsın.
Bugün şiddetle ihtiyacımız olan tüm sathı yani vatanı sahiplenebilmektir.
Milli mutabakat kavramının, siyasi ikbal uğruna alanını daraltırsanız; gün gelir aleyhimizdeki Rusya, ABD ittifakına Çin, Fransa, Almanya da dahil olur.
İhtiyacımız olan zorunlu mutabakattır ve tüm vatanı milleti kapsamalıdır.
Karşı cephe oluşturup diş bileyerek bunu başarmamız mümkün değildir.
Önce meydanı kurtaralım, boğa güreşlerinizi sonra yaparsınız.
Bilmem anlatabildim mi?
15.01.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
www.arm.web.tr
( Birliğin Temel Şartı başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 15.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.