Odasındaki küçük taburesine oturup Tanrı'ya hayatından bahsetmek istedi bu gece.
Diğerlerine oranla daha da tuhaf geçmişti bu gece.
Bir sigara yaktı , gözleri doldu ..
Sana yakışmıyorum dedi boğuk sesiyle , hiç birinize yakışmadım da zaten ..
Neye benziyorsun yada kimsin öğrenemeyeceğim hiç bir zaman ..
Bir gün bana kızacaksan eğer şimdi kızmalısın.
Artık kaybetmekten korkacağım hiç birşeyim kalmadı ..

Altın gibi bi kalbim olsa onuda bozdururdum Tanrım..
Küflü bir parşomene karanlanmış, en ıslak mürekkep kadar anlamsızım.
Belki beni de anlayan biri olur diye yaşadım bugüne dek ..
Başka gezegenlerde de hayat var mı diye merak ettim nedense, 
Sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişim gibi ..
Dibe vurdukca anlıyordum tutunmanın mantıksızlığını ,
Sonuçta artık düşmüyordum ..
Düşemiyordum…
Düşemiyor..
Düş.


Hikayeyi böyle anlattı hiç tanımadığı birisi ;

——————————————————————————————-

O, intihar etmeyi seçti .. 

Kafasına dayadığı 50 kalibrelik tüfekle aklındaki tüm kelebekleri dağıttı odanın dört bir yanına.

O intihar etmeyi seçti, ben ölü kelebekler topladım parkenin üzerinden ..

Tavandaki kırmızı pullarını sildim. 

Bir daha uçmadı kelebekler…

( Kelebekler başlıklı yazı Okan B tarafından 13.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.