Dudaklarım ; attığı en içten kahkahalara dönüp bakmaz görünce gülüşünü , hep gül !
Gözlerim ; gökkuşağına sığmayacak hengâmede boyar bütün odalarını , beni gör !
Burnum ; işe koyulur yangının tam ortasında bile arar kokunu , beni bul !
Sevgim , arş'a varan güvercinin kanadından düşen bir tüy saflığından avuçlarına düşmeyi beklercesine uzun sürecek , beni özle ! 
Beynim ; inadına soluduğum dumanın ciğerlerimi dolduruşundan daha manalı işler her reseptörde , beni düşün !
Gözlerim ; seljalandsfoss şelalesinin en derinlerden insanlığa bahşedilmiş devâsa bir inci tanesini anımsatır her bakışın , beni gör !
Kalbim ; kan pompaladığı her saniye tüm organlara sağladığı enerjiyi bir kenara bırakıp inadına vurur göğüs kafesine seni görünce , beni sev ! 
Sev ki rüzgârın yayılsın yedi düvel öteye ,
Güzel sanatlar daha da güzel gelsin insanlara , 
Eğilsin karşında azrail , eğilsin de almasın n iyilerin canını ,
Nükleer savaşlar , tüketmesin neslimizi,
Çalmasın kimse umutlarımızı,
Devletler doldurmasın tabutlarımızı,
Kapitalizm , emperyalizm ve burjuvalar paradan soğusun,
Güneş etkisiz kalsın sıcaklığında , 
Ailelere örnek olsunda , sevebilsin çocuklarını , 
Ayrılıklar ayrı ayrı yasaklansın seni duyunca..
Ki ben beceremem güzel kelâmları…
( Ağlar Ölüm Bile başlıklı yazı Okan B tarafından 13.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.