Bazen seni anlatacak tek kelime yazmak için ecel teri döküyorum biliyor musun ?
Sana benzeyen hiçbir şey olmadığını anladığım da..
Duygularım körelmedi fakat aklım almıyor.
Günlerdir söz vermiştim kendi kendime. 
Yazı bile yazmayacaktım. 
Yazı yazmak da hırstan başka neydi ki ? 
Burada, namussuz insanlar arasında sakince bekleyip görevimi tamamlayacaktım. 
Hırs şiddet neyime gerekti ki ? 
Yapamadım. 
Koştum pencerenin önündeki tabureye , ağaçları seyrettikce ellerim cebime gitti.
Peş peşe çektim cıgaranın dumanını ciğerlerime.
Yazmasaydım oturup ağlacaktım.
Ben ,seni kurak çöllerde bir başına tükenmeden ayakta duran kaktüslerin suya olan mesafeyi bulmak için kuruyana dek yaşaması gibi bekledim.
Ben , seninle evren boşluğundan gelen iki 
ışık hüzmesi olup ince kenarlı merceğin odak noktasından kesişebilme ihtimaline hayranlık duyardım.
( Anlatmak başlıklı yazı Okan B tarafından 13.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.