Çok yorgunum.Hem de çok.Ne kadar otursam,dinlensem,ne kadar uyusam da dinmiyor bu yorgunluk.Ruhum yorgun benim.Hem de çok yorgun.Üstümü ört anne.

Çok susadım.Hem de çok.Böyle ciğerlerim kavruluyor,boğazlarım yanıyormuş gibi.Kana kana su içiyorum geçmiyor.Gönlüm susamış benim,toprakları kurumuş.Benim topraklarımı sular mısın abla?

Suretim kırgın,suretim yıkık.Gülmek yakışmıyor suretime.Eğrelti duruyor.Hani içim kurumuştu ya ağlayamıyorum da.Küçük parmaklarınla dudaklarımın kenarlarını yukarıya kıvırır mısın güzel çocuk?

Benim bacaklarım da tutmuyor ya.Yürüyorum ama hep yerimde.Koşamıyorum,ilerleyemiyorum,hep de düşüyorum.Dizlerim yaralı.Çok kanıyor,çok acıyor.Dizlerimi üfler misin baba?

O değil de asıl ne olmuş biliyor musun?Benim kalbim kırılmış ya.Böyle nasıl biliyor musun?Sanki bir tane dev gelip de o kocaman ayağıyla kalbimin üstüne basıp gitmiş de  kalbim paramparça olmuş.Çok kırılmış,çok kanamış,çok kurumuş çok...Benim kalbimi tamir edebilir misin tamirci amca?
( Tamirci Amca başlıklı yazı tembel1kedi tarafından 12.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.