Hayallerin boyutu yok, hiç akla gelmeyecek şeyler de hayal dünyasına giriverir insanın;

Zengin olmak,

Ülkenin zirvelerinde yönetici olmak,

Ünlü olmak gibi...

Gözlerini kapatınca kişi hayal dünyasındadır artık...

Arzusuna göre ünlü birisidir...

Bir de bakıyor ki;

Ne giymiş, nereye gidiyor, yanında kim var? 

Magazin basını mikrofon uzatır, kamera görüntü alır. Sormak hiç yok, oysa görüntü alabilmek için önce izin almak gerekir ama  emri vakiye getiriyorlar.

Özgürlük yok  olmuş da farkına varılmıyor...

Semt pazarına gidip  göre göre, baka baka  beğenerek yeşillik, meyve-sebze alınamıyor..Arkadan takip ediyorlar. Hele bir de pazarlık ediliyorsa ertesi gün  magazin sayfalarında "cimri" diye konu ediliyor...

Evinin camını  kendisi mi siliyor? Sakın ha,  bir yardımcısı bile yok diye dile dolarlar...

Çarşıda, sokakta küçük bir çocuğu sevse,  anne özlemi çekiyor diyecekler.

Sıkıntı verir böyle ünlü olmak ve ün ile yaşamak...

En güzeli  özgürce ve sade vatandaş olarak yaşamak...

Sade yaşamanın  mutluluk vereceğini ifade eden  uzmanlar, çok eşya sıkıntı, çok para dert getirir diyorlar.

Sosyo-ekonomik her katmanda yaşamış birisi olarak ben diyorum ki;

Yoksul insanlar ünlü değiller, çok eşyaları veya paraları yoktur ama genelde mutludurlar, yetinirler, az bir şeyle mutlu olurlar, onları sevindirmek de kolaydır...

Öz olarak sade yaşayarak ünsüz olmak mutluluktur.

Selam ve sevgilerimle,

Yurdagül Alkan.

( Ünlü Olmayı Düşünür Müsünüz başlıklı yazı Gülalkan tarafından 11.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.