''Dr. Yavuz Örnek, konuşmasında Nuh Tufanı esnasında Hz. Nuh'un kendisine inanmayarak gemiye binmeyen oğlunu ikna etmek için cep telefonu ile görüştüğünü savundu. Örnek ayrıca 10 bin yıl önce o dönemde Hz. Nuh'un 400 metrelik dalgalara dayanan çelik levhalardan yapılmış bir gemi inşa ettiğini ve bu geminin nükleer enerji kullandığını söyledi. İddialarının hep bilimsel kanıtlara dayandığını belirten Örnek soru üzerine bunları açıklamakta zorluk çekti.''

''Dr. Yavuz Örnek ayrıca Nuh'un oğlunun uçan bir cisim kullandığını, Hz. İsa'nın 2000 yıl önce değil 2 bin 300 yıl önce doğduğunu, Nuh Tufanının bölgesel değil tüm dünyada gerçekleştiğini, gemiye canlı hayvan alınmadığı, Hz. Nuh'un döllenmiş bir dişi bir erkek yumurta sipariş ettiğini ve siparişlerin o dönemde Amerika'dan, Fransa'dan Hz. Nuh'a yollandığını belirtti. Yavuz Örnek'in çok iddialı konuşması üzerine Pelin Çift ve Prof.Dr. Ömer Faruk Harman oldukça şaşırdı. Pelin Çift'in düzeltme çalışmalarını da "ben bilim adamıyım bilim adına konuşuyorum" diye engelledi.''

"GEMİDEN GÜVERCİN DEĞİL İNSANSIZ HAVA ARACI YOLLANDI"

''Dr. Yavuz Örnek, Nuh tufanı sonrasında da gemiden güvercin yollanmadığını, uçan bir insansız hava aracı İHA yollandığını söyleyince Pelin Çift dayanamayarak "Hocam bunun bilimsel ispatı var mı? diye sordu. Dr. Yavuz Örnek 'Efendim ileri teknoloji varken niye güvercin yollasınlar' diye cevap verdi.''


Hay sen çok yaşa be Hocam. Ben de akşam kara kara, siyah siyah düşünüyordum bu gün ne yazsam da kimi tiye alsam diye... Yurdum İnsanı beni bu konuda hiç materyalsiz bırakmıyor. Ne kadar minnettar olsam azdır...



Dünyada ki beş altı milyara yakın insan Nuh Tufanı denen olayın Kutsal Kitaplarda olduğu gibi yaşandığına inanıyor ve sadece bir kişi ki yukarıda adı geçen Hocamız kendi açıkladığı şekilde olduğuna inanıyor. Hadi iyisiniz Hocam meşhur oldunuz gitti... 



Dinlemek lazım, zaman zaman aykırı şeyler söyleyen milletin düşündüğünden farklı düşünen insanları da... Ama sadece dinlemek ile kalmak lazım eğer ki sağlam deliller ile insanların karşısına çıkıp da bunu ispat edemiyorlar ise...



Bir düşünelim bakalım tekrar. Etiketinde bilim adamı olan bir insan neden böyle konuşur? Kendimce sebepler bulmaya çalışıyorum... Bir, arkadaşlarından biri ile iddiaya girmiştir, ben bunu herkesin önünde iddia edeceğim, edersem de sen bana ne alacaksın, doğru olmasa bile, haliyle iddiayı kazanırım... İki, rüyaya yatmıştır ve rüya da ak sakallı dede gelip kulaklarına Nuh Tufanı ile ilgili bir şeyler fısıldamıştır... Üç, Hoca belki arkeolojik kazılar yapmış, ya da o çalışmalara katılmış, bir takım bulgular elde etmiştir. Bunları da bir kasada çok sıkı şekilde saklamaktadır, daha sonra çıkartıp basına etraflıca açıklama yapacaktır... Dört, belki de biz televizyon seyredenler salağız, ben bunlara ne anlatsam yerler nasılsa, o kadar çok politikacı kandırdı ki bu milleti ben de kandırırım nasılsa, diye düşünüyor da olabilir... Beş, Hoca zaman mefhumunu karıştırdı ve o gün ki zamanı bir nisan zannetti, sonrada olmadığını anlayınca da tükürdüğünü yalamak istemedi... Bilemiyorum sizin aklınıza başka nedenler geliyorsa ekleyebilirsiniz...



Allah hepinizin iyiliğini versin hemi... Bu Ahmet Ağabeyinize daha bakalım, ne espriler yapıp, neler neler yazdıracaksınız? Velinimet bunlar biz mizah yazarlarına hem de ne velinimet... Allah bunları başımızdan eksik etmesin... Biteriz vallahi biteriz... Canlarım benim, ibibiklerim, eğribodiklerim, tilkilere yollarını değiştirtenler... Sıkarım yanaklarınızı, makas bile alırım... Bir de ne aklıma geldi hay Allah bak şimdi? Acaba o zamanki Nuh Tufanı zamanında ki GSM şirketinin adı neydi yahu? Kontörlü müydü o telefon yoksa sabit hatlı mı? Ben de ne muzurum yahu... 

( Bir Nisana Da Çok Var Amma başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.