Bize soruyorlar;

---Bizi başarıya ulaştıracak formülü verebilir misin?

Ben de diyorum ki;

---Sizi başarıya ulaştıracak formülü veremem.

Ama başarısızlığın formülünü verebilirim!

---Nedir diye,soranlara?

---İşte cevap diyorum;

---Başarılı olmak birilerini mutlaka rahatsız edecektir.

Onun için;

---Herkesi memnun edeyim diyenler, başarısızlığa mahkumdur!

Başarılı olmak için çalışmak, çalışmak için de uğraş vermek gerekir.

Atalarımız ne güzel söylemiş;

“---Armut piş, ağzıma düş!”

Yok öyle kolay lokma yutmak.Ekmeği yerken bile bayağı emek harcamalısın.

Yoksa çiğnemeden lokmayı yutamazsın.

Başarı hikayelerini okuyunca göreceksiniz ki;

---Nice başarılamaz denen işler, işin ustaları tarafından kolayca başarılmış.

Siz biliyor musunuz Edison Ampulu bulmak için kaç deneme yapmış?Binlerce …

İnsanın aklı bile yetmiyor.Tahammül sınırları zorlanıyor.Ama yılmadan devam ediyor.Sonun da başarıyor.Demek ki çok çalışmak gerekiyor.Başarılı insanlar uzun uğraşlar sonunda;

Hayatının en yüksek doruklarına çıkmışlardır.

Sizler yeter ki,başarmak için çok çalışın. Önünüze gelen her işi mutlaka başaracaksınız.

Atatürk onun için sizlere ne güzel söylemiş;

“---Yüksel Türk, senin için yüksekliğin hududu yoktur!”

---Ben bu işi başaracağım dedikten sonra her işi mutlaka başarıyla bitireceksiniz.

İşte size kısaca;

BAŞARILI OLMANIN YOLLARI!

 

Kemal DOĞANAY

 

( Başarılı Olmanın Yolları başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 5.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.