Mutlu olmanın  temel maddelerinden biridir  "sade vatandaş olarak yaşamak"...

Zaman içinde zengin olsa bile kişi, yaşam kriterlerini değiştirmemeli ki göze batmamalı.

Zenginlik fark edildiği zaman,

Eyvah!!!

Peşinize düşenler  olur,

Bilmediğiniz, tanımadığınız akrabalarınız! ortaya çıkarlar "ben dayınızın hanımının dedesinin kız kardeşinin..."

Önce borç istemek veya duygu sömürüleri gibi meşru yollardan çıkar sağlamak yoluna giderler,

Olmadı,

Tehdit, şantaj yoluyla...

Veya mafya...

***

Gayretiniz veya iş bilir olmanın sonucu yılların birikimi ile zamanla,

Veya şansınıza! bir ikramiye ile bir anda  varsıl oldunuz,

Sakın ha...

Değişmeyiniz, yine o eski model arabanızı kullanın,

Evinizi  de değiştirmeyin, tadilat yaparak yenileyebilirsiniz.

Yılbaşı yaklaşırken gördük upuzun milli piyango  kuyruklarında...

Bir sürprizle beklenen gerçekleşti, en büyük ikramiyeye 1/4 oranında ortaksınız...

Allah, Allah diye naralar atmayınız,

Sakın ortalara çıkmayınız,

Bir anda ünlü oluvermişsiniz artık...

Karınızı boşamaya da kalkmayınız,

Bazı cinGÖzler  büyük ikramiye çıktığı için bu boşanma diye yorum yapabilirler...

İkinci bir bayana da abone olmayın zira  sizi önce onlar soyup soğana çevirirler...

Nimet Abla gişesinin önündeki  uzun milli piyango kuyruklarında, bilet almak için soğukta, yağmurda bekleşenlere acıyan gözlerle baktım her biri, güzel gibi görünen ama hazin bitecek  yeni bir yaşamın adayları idiler...

Yıllardan beri hep söyledim yine tekrarlıyorum:

Şans oyunlarına uzak kaldım, milli piyango bileti hiç almadım, almam da, korkarım  "ya çıkarsa" diye...

MaazAllah çıkıverirse,

Düzenim bozulur...

Kim ister?

Allah kimsenin kurulu düzenini bozmasın...

Selam ve saygılarla...

Yurdagül Alkan.

( Milli Piyango başlıklı yazı Gülalkan tarafından 3.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.