Çam ormanına karanlık çökmüş fırtına uğuldayarak devam ediyordu. Kar tepelerinin arasında biri küçük iki kulübenin pencerelerinden sızan ışık patikayı aydınlatıyordu. Uzun sivri kulaklı, kısa boylu, kırmızı pörtlek gözlü yeşil cinler küçük kulübede tartışıyorlardı. İçlerinden yaşlıca olanı yumruğunu masaya vurdu. “Sosyal medya uzmanlığını başımıza sen çıkardın Klikort! Cinlerin başı olmak için göze girmeye çalıştığını biliyoruz.” Genç Klikort alaycı bir tavırla gülümsedi. “Çocukların dileklerini sosyal medyadan alarak zamandan kazandık. Yoksa ülke ülke gezecektik.” Yaşlı cin elini kalbinin üstüne koydu. Yüzünde acı vardı. “Sakallı şişko yeni eleman almıyor. İş yükümüz arttığı gibi bilgisayar öğrenemeyenleri de gönderecekmiş.” Klikort esneyip gerindi. “Çağa ayak uydurun. Uyduramıyorsanız da… Neyse uykumu getirdiniz. Hava alacağım.” Kulübeden çıkarken arkasından bağrışlar yükseldi. İhtiyar cin halının üzerine yığılmıştı. Klikort aldırmadan patikaya yürüdü. Birkaç adım atmıştı ki ahır kapısının açık olduğunu gördü. Telaşla adımlarını hızlandırdı. Nefes nefese eşikte durdu. Toparlanıp içeri girdi. Karanlıkta bir şey göremeyince direkte asılı gaz lambasını yaktı. Geyikler ıslak zemine uzanmış inliyorlardı. “Bir deri bir kemik kalmışlar.” Çevresine bakındı. Oyuncakların çuvallandığı alan boştu. Panikledi. Çocuk listesi gözlerinin önünden geçiyordu. Ahırdan fırladı. Soluğu büyük kulübenin önünde aldı. Kapıya vurdu. Kapı gıcırdayarak açıldı. “Noel Baba,” diye seslendi. Biraz bekledi. Cevap gelmedi. Koridorun sonundaki odanın kapı altından ışık sızıyordu. Söyleyeceklerini aklından geçirip cesaretini topladı. Yürürken yumruklarını sıkıyordu. Kapıyı çalmadan içeri girdi. Noel baba bilgisayarın başında harıl harıl çalışıyordu. Klikort kızgındı. “Geyikler açlıktan ölmek üzere,  kızağı nasıl çekecekler? Üstelik oyuncakları da hazırlamamışsın!” Noel baba başını ekrandan çevirmedi. Alaycı bir tavırla gülümsedi. “Oyuncak mı? Macera oyunlarını yazmayı bitirdim. Kızlar için zekâ oyunları da hazır. Çocuklar uygulamayı indirip istedikleri kadar oyun yükleyebilecekler.” Klikort öfkeden küplere binmiş ağzını açacakken Noel baba kapıyı işaret etti. “Sen de muhasebeye git!”

( Noel Cini Klikort başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 31.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.