Yurdumuz Türkiye yıllardır gözlemlediğim kadarı ile kısır bir siyasetin, bu doğrultuda siyasetçilerin bol olduğu bir ülke ve yakın zamanda bu kısır döngüyü kırması da çok zor görünüyor. Bir ülke düşünün ki başbakanı ve bakanları herhangi bir vesile ile her gün televizyonlarda boy gösteriyorlar ve halklarına bir şeyler anlatmaya çalışıyorlar. Bir ülke düşünün ki siyasetçileri basın yayın organlarında her gün biz ülkeye şu kadar yol yaptık, bu kadar hastane kurduk, bu kadar okul yaptık, eğitimi şu seviyeden bu seviyeye getirdik, bulvarınız hayırlı olsun, öğrencilerimizin tabletleri uğurlu olsun gibi sürekli gündemden düşmeme gayreti içinde gözüküyorlar...



Dostlar bu yukarıda sayılanlar, hükümetlerin zaten yapmak zorunda oldukları hizmetler, bunun ile övünmeye ve reklam yapmaya gerek yok, görevini yapmışsın sen. Kendin ile gurur duy, duyabilirsin ama kimselere hava atmaya ve böbürlenmeye hakkın yok. Rabbimiz de öyle buyurmuyor mu zaten İsra Suresinin 37.Ayetinde mealen ''Yeryüzünde böbürlenerek yürüme çünkü sen ne yeri delebilir ne de boyca dağlara ulaşabilirsin.'' 



İnsanları aşağılamak, rakiplerine küçük düşürücü sözler söylemek siyasetçilerin hiç yapmaması gereken davranışlardan bir tanesidir. Onun çocuğu yokmuş, bunun beş tane varmış hiç kimseyi ilgilendirmez. Sonuçta insanların çocuk sahibi olup olmaması Yüce Allah'ın dilemesiyle oluyor. Çocukları olup da hayırsız evlat olacaklarsa, bazen çocuğu olmamak daha güzel ve mantıklı geliyor insana değil mi?



Aşağı yukarı otuz senedir hem yerel seçimlerde, hem de genel seçimlerde yedi sekiz kere oy kullanmış bir seçmen olarak bu kadar saçma sapan bir siyasetin olduğu bir ülke görmedim desem yalan olmaz. Zaman zaman yurt dışında ki bilumum kanalları da izliyorum, gözüm ilişiyor ister istemez lakin onların politikacılarını bu kadar sık televizyonlara çıkardıklarını, bu kadar çok konuştuklarını görmedim. Yurdumuz siyasetçileri durmadan laf üreteceklerine icraat yapsınlar ve ülkenin önünü açacak kararları alsınlar hem de uygulasınlar bu millet onlardan bunu bekliyor haliyle. Çok konuşan insan haliyle çok da hata yapıyor bir zamanların ünlü başbakanlarından biri bir Samsun gezisinde ''Samsunu Akdeniz'in incisi yapacağından'' bahsederken, bir diğeri ''Yunan başbakanının elini sıkmışsınız sayın başbakanım'' diye soran gazeteciye ''Ya neresini sıkacaktık kardeşim?'' diye cevap verir. Bir başka siyaset adamamız gittiği ülkede ''Alman TRT'sine teşekkür ederim.'' der. Bazıları TBMM'nin tavanına çiğ köfte yapıştırmaya kalkarlar. İşte bunların hepsi bizim devlet adamlarımız ve siyasetçilerimiz. Ne diyelim ''Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.'' Allah bunların arasında hepimize sabrı cemil ihsan etsin. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Siyasetçiler Bu Kadar Çok Konuşmak Zorunda Mıdır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.