Güneşli bir havada, parkta, bir bankta oturuyordum. Yanıma yaklaşıp selam verdiler. İki kişiydiler. İkisi de çok güzeldi ve yüzlerinden nurlar saçılıyordu. Biri hemen söze girdi ve:

- Hocam, siz bizi tanımazsınız ama biz sizi çok iyi tanıyor ve sürekli takip ediyoruz; dedi.

- Allah razı olsun, çok teşekkür ederim; diyerek cevap verdim.
 
Diğeri:

- Hocam; kitaplarınızı, şiirlerinizi, yazılarınızı okuyor; sizi, sosyal medyadan, iş yerinizden, evinizden, günlük hayatınızın her alanından takip ediyoruz. Hatta bitirmek üzere olduğunuz yeni kitabınızı bile okuduk; deyince çok şaşırdım  

- Nasıl? anlamadım? diyerek şaşkınlığımı dile getirdim.

- Evet, evet yanlış duymadınız! Sizi her yerde takip ediyoruz ve attığınız her adımı izliyor, yaptığınız her şeyi not alıyoruz.

- Ya siz kimsiniz? Bu kadarı da abartı artık! dedim
 
- Hayır, değil; dediler. 

- Siz kimsiniz? Diye tekrarladım. 

-Biz, "Kiramen Katibin" melekleriyiz, dediler.
   
Hayretimden küçük dilimi yutmak üzereyken telefonumun alarmı çaldı ve uyandım. Sabah namazı vakti gelmişti.

Evet, hayatımızın her anı kayıt altına alınıyor. Dikkat etmeliyiz!

                           Mustafa GÜL
                             (24.12.2017)


( Yazıyorum - Yazıyorlar başlıklı yazı Hamdi tarafından 25.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.