Zalim.

 

Ey benim can yoldaşım hayatımın baharı
Unuttun gittin beni, gelmez oldun yanıma
Sen iken şu dünyamda şu gönlümün yarısı
Artık sen gelmez oldun, kimler çeldi aklını
 
İkimiz gezinirken, akşam vakti kumsalda
Seviyor biliyordum,  yanılmışım hakkında
Göz göze sevişirken meleğimsin diyorken
Seviyor biliyordum, yanılmışım hakkında
 
Elinde bir demet gül, sen kapıma gelirken
Bir gören olur derdim, çekinirdim ellerden
Gözlerin gözlerimde utanırken kendimden
Seviyor biliyordum, yanılmışım hakkında.
 
Aşk dolu bedeninle, sevişirken göz göze
Çok zaman aşkın ile sen yatardın göğsüme
Gönlümü sana vermiş, sevişirken çok gece
Seviyor biliyordum, yanılmışım hakkında.
 
Sevecen hallerinle, döndürürken başımı
Sendedir diyordum her dertlerimin devası
Meğersem yanılmışım ey gönlümün belası
Seviyor biliyordum, yanılmışım hakkında.
 
21 Aralık 17
Ahmet Yüksel Şanlı er
 
 
Hikâyesi.
 
…..Zalim dediğimiz şahıs oldukça yakışıklı olan, mesleğinde kariyer sahibi geleceği olan bir gençtir. Bu genç günlerden bir gün çalıştığı şehirdeki kaldığı evin komşusunun güzel kızına göz koyar.
…..Tanışırlar zamanla bunlar arkadaş olurlar ve bunlar zamanla birbirleriyle kaynaşıp beraber çıkmaya, sahillerde el ele dolaşmaya karşılıklı tatlı aşk duyguları içinde bedenleriyle bakışlarıyla birbirlerini etkilemeye çalışırlar.
…..Aradan uzunca bir zaman geçer,bu duygusal iki gencin görünürdeki aşkları tutsaklığa dönüşür, bunlar ailelerinden ayrı gizli, gizli, buluştukları bir yerlerde sevişmeye başlarlar. Belki beş belki altı ay devam eden bu aşk dolu beraberlikleri zamanla soğumaya erkek kadından uzaklaşmaya başlardır.
…..Nihayet bir müddet sonra ilişkilerini bıçak gibi kesen erkek, ortadan kaybolur gider ve bir daha ortalıkta görünmez olur. Sevdiğini söylediği kızı aramaz sormaz olur.
…..Kız bunalım içinde kaybettiği daha göremediği çok sevdiği zaman, zaman buluştuğu seviştiği sevgilisi bildiği erkeğinin ortadan kaybolmasından sonra bunalıma düşer. Kaybolup giden, bir daha göremediği gece gündüz hasretini duyduğu sevdalısını her yerde sorar soruşturur.
…..Sonunda izini bulurdur amma, bu sırada kendinin' de doğu illerinden birine tayin edildiğinin haberini alınca bulunduğu yerden ayrılmak yeni görev yerine gitmek kaçınılmaz olur.
…..Onun doğuya atanmasını fırsat bilen erkek bu arada kendini izini tamamen kaybettirir uzun süren bir ayrılıktan sonra, bu genç adam bir başka kadınla evlenir, çoluk çocuğa kavuşur. Kadın bunu duyardır. Duyardır amma dünyası başına yıkılır. İşte “zalim” şiirimin hikâyesi budur.    
 
 
 
 
 
 
 
 
 

( Zalim başlıklı yazı Ahmet Yüksel tarafından 24.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.