Başlığa bakınca hemen ''Hangi güzelin acaba?'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Bu da güzel ama, bir bayan değil tabi ki bu güzellik gecenin güzelliği ve gecenin koynunda neler olmaz neler... Gündüz hışırınız çıktığı zaman iş yerinde veya ev de gece hemen sizi koynuna alı verir...


Gözlerinizi kapatıp da dalarsınız rüyalara. O an da artık dünya ile irtibatınız kesilir... Belki bulutlara çıkarsınız zaman akar gider belki de yer yüzünün en derinine inersiniz... Bir salise de dünyayı üç kere turlarsınız Rüyalar İmparatorunun desteği ile... Sade rüyaların mı, her şeyin imparatorudur o Rahman ve Rahim olan Allah cc.


Şair ruhlara çoğu zaman gece düşer ateş. Bir çok şair ve yazar gecenin sakinliğinde konuşturur kalemini ve iç dünyasında yaşadıklarını... Belki bir dağ başında cır cır böceklerinin senfonisi ve ay ışığının parlaklığında o beyaz kağıtlara dökülüverir inci taneleri...


Gecenin koynu zaman zaman zaferlere gebedir. Gece tutuşulur, gece yanılır. Zaferler hep gece kazanılır hep gece... Onun için ''Sü uyur düşman uyumaz.'' derler ... Burada ki Sü (Asker anlamındadır.) bir çok kişi aslında su zanneder... Düşman uyumazsa, biz niye uyuyalım ki... Bize de uykular haram olsun ve gece tabi saklasın tüm askerlerimizi zafere kadar...


Gecenin koynu sarar bizi derinden, sarar yüreğimizi ruhumuzu... Kimi zaman laciverttir gece, kimi zaman kapkara, kimi zaman ay ışığının beyazlığı ile aşk yaşar... Onların birbirine olan sevgisi, tutkusu bir başkadır... Baykuşlar, yarasalar hep gece havalanırlar avlarını yakalamak için... Gece rızk kapısıdır onlara... Gecenin de gündüzün de sahibi öyle uygun görmüştür... Askeri darbeler ve idamlar hep gecenin sabah ile buluşmaya gittiği zamanlarda gerçekleşir. Gece sevgilisi sabah ile buluşmaya giderken yaşam da ölüm ile son bulmaya gidiyordur diğer insanlar için aslında sıradan olan bir günde... Sırlar vardır gecenin koynunda... Kimi zamanı gelince açığa çıkar, kimi de sırların sahipleri ile mezara kadar gider... Neler neler olmaz ki gecenin koynunda kıymetini bilmek gerek... 

( Koynunda Neler Olmaz Neler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.