Arkadaşımız eline mikrofonu almış, Karadeniz'in şirin bir ilinde insanlara sorular soruyor. Hem ne zor sorular. Arkadaşımız dediğimde tanıdık bir isim Pakize Suda ablamız. Soru zor bir soru evet kabul ediyorum, ansiklopedilerden yardım almadan cevaplanamaz kanımca aynen şöyle  ''Türkiye hangi yarım kürede'' Arkadaşların cevapları çok enteresan. ''Vallahi bilmiyorum coğrafyam zayıftır hep ikmale kalırdım ben'' bir başkası''Güney yarım küre'' bir diğeri''Asya Kıtasında'' ben de isyan ediyor ve içimden yuh yuh yuh diyorum. Sorulan soruyu cevaplamayıp şaşırtma cevaplar veren de var.''Efendim otuz altı ile kırk iki kuzey paralelleri ile bilmem kaç ile bilmem kaç doğu meridyenleri arasında yavaş yavaş seyretmektedir'' Ya kardeşim sana onu mu soruyor. Bana da televizyon başında nerede ise kafa yedirteceksiniz Allah aşkına yapmayın bunları...

Gazeteci arkadaşlara sesleniyorum insanlara böyle zor sorular sormayın lütfen. Adını soy adını sorun, başkentimiz neresi onu sorun, çocuklarının isimlerini, ana babasının isimlerini, mahallesinin adını sorun. Cevaplar da müthiş, bana müthiş bir yazı malzemesi çıkardı arkadaşlar. yine bir bayan''Bir tarafı Anadolu, bir tarafı Avrupa'' değişik cevaplar ''Yarım kürede miymiş, vah vah benden habersiz küreye de girmiş demek ki'' yurdum insanı cevaplarda harikalar yaratıyor''Başka bir şey sor abla ya oraya çalışmadım ben sosyal bilgilerden hep ikmale kalırdım'' insana kafayı yedirten geyik muhabbetleri ve konuşmalar ''Ödül ne ödül bilirsen ne veriyorsunuz'' Ne vereceğiz ulan kocaman bir öpücük ile yanında eşantiyondan bir afferin hatta çok zorlarsan bir de bravo çok güzel cevap da diyebiliriz...

Yine devam ediyor sorular ve cevaplar''Kameralarla barışık değilim'' başka cevap''Şu anda çok karışık durumlar'' zannedersin ki depremler yer kaymaları olmuş da Türkiye'nin yeri coğrafi olarak değişmiş. Şımarık kız ve erkek cevapları da dolu ''Aslında biliyorum da karıştıryorum ondaaaaaaaaan zaaaaar'' sanki amcama ahret sorusu ya da cennet ile cehennemin yerini soruyorlar.''Türkiyeeeeeeee hmmm neresi ki orası...

İşte böyle beş dakikada televizyonlarda yurdum insanını seyrederken bu yazı çıktı ortaya. Yok ya bir daha seyretmeyeceğim, üzülüyorum kahrediyorum sonra... 

( İnsanlara Bu Kadar Zor Sorular Sorulur Mu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.