Beyin yıkama yoluyla neler neler yapılıyor? Bu beyinler nasıl yıkanıyor? Önce tabi yıkanacak beyini bulmak lazım... Artık bunu beyinci den mi alırsınız, yoksa başka bir yerden mi temin edersiniz onu bilemem?


Beyin yıkandı mı tertemiz olması lazımken kirlenir, başka başka bilgiler girer içine haliyle... Normal yıkanma ile temizlik doğru orantılı iken, beyin yıkama ile temizlik ters orantılıdır... Bunların hepsi psikolojik harbin de alanı içine girer ki dünyanın önde gelen istihbarat teşkilatları bu beyin yıkama yöntemlerinin hepsini bilirler ve kullanırlar. Bunlar tarafından kullanılacak ve dahi kullanılan az gelişmiş insan, çok gelişmiş robot tipli yaratıklar, kendi ülkelerinin hiç bir menfaatini göz önüne almadıkları gibi, hiç bir manevi değerin de onlar için kıymeti yoktur...


Beyinler yıkandıktan sonra kendilerini yıkayan ülkelerin şartsız koşulsuz emirleri altına girerler. Vatana ihanet etmek, vatanı satmak artık problem değildir onlar için. Vatan bir metadan başka bir şey değildir gözlerinde... Bugün artık istihbarat bir bilim dalı haline gelmiştir. Psikolojik Savaş'da bunun bir parçasıdır. Emperyalist Devletlerin her yerde işbirlikçileri ve ajanları vardır. Öyle sistemli çalışırlar ki şaşar kalırsınız. Herhangi bir ülkenin en tepede ki adamını bile elde edip kendi hesaplarına çalıştırabilirler... Onu kullandıktan sonrada işlerine ters geldiği zaman bir kağıt mendil gibi buruşturup atarlar... O ülkede ki insanlar da bunları normal siyasi ve toplumsal olaylar zannederler... Her köşe başında, kritik yerlerde ki adamları vasıtasıyla bir lideri gözden düşürmeleri çok da zor değildir...


Yıkanmış beyinler her ülkenin başına beladır. Vatan hainliği öyle yenilir yutulur lokma değildir... Normal suyla yıkanan beyinler ile deterjanlı suyla veya sabunla yıkanan beyinler arasında haliyle bir takım farklılıklar olacaktır... Çok temiz yıkanan beyinlerin robotlaşması da daha kolay olacaktır.


Bir değişik beyin yıkama şeklide şöyledir. Beyini önce bir güzel soyar küvete sokarsın. Sabunu köpürtür önce başından başlarsın. İki üç kere başını sabunlar şampuanlarsın. Daha sonra da bez ile vücudunu iki posta üç posta yıkarsın, bu arada keselemeyi de unutmamak lazım... Arada küveti doldurup bir iki saat kadarda küvette yatmasına izin vermelisiniz... Zor iştir beyini yıkamak. Her bayanda beceremez hakkıyla... Bu beyin yıkama şeklinde beyinizden dua alırsınız, diğer beyin yıkamalar da robotlaşma olduğundan hep beddualara vesile olurlar...


Siz siz olun beyinlerinizi satmayın da kiraya da vermeyin sakın başkalarının emrine. O zaman siz de ne din, ne iman, ne de vatan sevgisi kalır ki bu dünyadan da göçüp gittiniz zaman adınız vatan hainleri ile birlikte anılır olacaktır... 

( Beyin Yıkama Teknikleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.