Seyredeniniz de vardır, seyretmeyeninizde magazin programlarını, ben de ara sıra bakıyorum yalan yok, ama sadece gülmek ve kafa yapmak için. İnanın bu programlar beni Kemal Sunal ve Şener Şen filmlerinden daha çok güldürüyor. Giriş aynen şöyle bazısında''flash flash flash bayan sanatçı bilmem kim ile, şarkıcı bilmem kim büyük aşk yaşıyor ''Ne büyük aşkı kardeşim, onlar Ferhat'lı Şirin'li, Leyla'lı Mecnun'lu zamanlarda kaldı, şimdikiler parapul ve çıkar ilişkisi. Siz hiçbir sanatçının gariban, sıradan biri ile aşk yaşadığını gördünüz mü?

Yine bakıyorsunuz''Bayan sanatçı filanca mütevazi evinin kapılarını sadece bizim tv'ye açtı''mütevazi dediği ev saray yavrusu, senin benim gibi insanlar, güvenliği geçip de bahçesine bile giremez, on gün önceden yazılı dilekçe vermek lazım. Eve bir bakıyorsunuz her tarafı antika resim ve heykeller ile dolu, duvarda ki o tablonun bir tanesi bir ev satın alır. Garibanlar seyretti mi bu programları ne kadar hüzünleniyorlardır kimbilir. Ben de bu programlara magazin değil de Mag-Hazin demeye karar verdim bundan sonra...

Düzeyli yarışma proğramlarını bir tarafa koyalım, yine bir sürü şov amaçlı, insana hiç bir katkı sağlamayan fasafiso yarışmalarda var...

Magazin programlarının baş müdavimleri sanatçılar, sporcular, biraz da kendini sanatçı zannedenler. Çoğusu da sansasyonel bir olay yaratacağı zaman kendisi haber veriyor gazetecilere ve basın mensuplarına''Aman ben şu saatte şu gece kulübünde rezillik çıkaracağım gelin beni çekin''diye...

Dünyaca meşhur sanatçı bayanın çocuğu olmuş her ne hikmetse, basın mensupları görüntü almak için sıradalar, ama tabi ki sıraya geçenler bayana binlerce dolar para ödemek zorunda öncesinde. Bir garibanın çocuğunu çekmeye kimse gelmez. Oh ne ala doğumuda bedavaya getiriyor hatun...

Eskiden''Biri Bizi Gözetliyor''vardı hepiniz bilirsiniz. Üç beş genç bir evin içinde, yirmidört saatleri kameralar altında, ödül büyük, deli para, eee ne oluyor o zaman, o parayı almak için, herkes birbirinin kuyusunu kazmaya, birbirine madik atmaya kalkıyor. İnsan para için bile olsa bu kadar rezilliklere katlanır mı? Ben o programın kod adını kendi kafamda ''Biri Bizi Uyutuyor'' koymuştum. Hani nerede o programa katılanlar, şimdi hiçbiri ortalarda yok, balon gibi sönüverdiler...

Toplumda''Televole Kültürü''diye bir olgu, bir kelime türedi. Ne diyelim seyreden seyretsin, benim gibi dalga geçmek için seyrediyorsa; ciddi seyredenlere söyleyecek hiç bir lafım yok...

( Mag - Hazin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.