Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 15.12.2017
Okunma Sayısı : 1957
Yorum Sayısı : 0
Sistem, yöntem, metot, kalite ve planlamanın gereği ve önemi

     500 liranın kaydını tutup, hesabını veremeyenler, 500 bin liranın hiç veremez.
Sistem, yöntem, metot, kalite ve kayıt düzenini önemsemeyenlere şu soruları yöneltmek isterim:
1. Servis otobüsünüz sabah iki saat geç gelse kabul edebilir misiniz?
2. Sabah 08.00 de açılacağını ilan eden alışveriş merkezi, saat 11.00 de açılsa mutlu olur musunuz?
3. Satın aldığınız zeytin paketinin alt kısmında çürük ürünler olsa firmayı alkışlar mısınız?
4. Anlaşma yaptığınız bir tadilat firması, usulsüz 500 tl ilave ödeme istese hesap sormaz mısınız?
5. Bankanıza para çekmeye gittiğinizde,
veznedarın, " dün bir arkadaşınız selamınızı söyledi hesaptaki paranızın tamamını ona verdik" dese, tepkiniz ne olurdu?
6. Komşunun tükettiği elektrik, yanlışlıkla sizin faturanıza eklense kabul eder misiniz?
7. Apartman ortak alanlarında, erken kalkan ya da erken davrananlar, kendine bir alan çevirse yönetim, düzen ve uyum nasıl olur sizce?

Bu soruların hepsine "hayır" diyorsunuz değil mi? Çünkü size de zararı dokunuyor.
Öyleyse; düzen, sistem, yöntemsel çözümlere karşı olanların, dile getiremedikleri ve makul olmayan başka gerekçeleri olsa gerek?
15.12.2017
Ali Rıza Malkoç
www.arm.web.tr
#armozdeyis
( Sistem, Yöntem, Metot, Kalite Ve Planlamanın Gereği Ve Önemi başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 15.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.