hayatımın en müthiş anı olabilirdi. yıkıldığım ve yapıldığım şu anlarda, özgüvenimin inşa olunduğu saatlerde böyle bir şeyi olması mucize gibi. iki memur, biraz tanışıklığımız var, kitabımı aldı ve benden imzalamamı istedi. bu çocuğu büyüyen birinin hissettiği duygularla boy ölçüşebilirdi. her ne kadar çok az kişi kitabını almıs olsa da kimse yermese ve övmese de bu olan şey müthişti. sanki tanrı bana yaşa artık, sıran geldi diyordu. sanki gözlerim görmeye başlamıştı, umarım daha çok kişi kitabımı alır ve okur ve iyileşmesine yardımcı olur. sanki hayatta her şey güzel ve pollyannacı... sanki bir daha hiç üzülmeyecekmişim gibi hissediyorum bu da bana muhteşem bir kuvvet veriyor. hayat güzel, kitaplarım satıldı ve okunacak, yazdıklarım değer buldu, para kazandım, spora başladım... harika her şey ve dünya...
( İmza Günü başlıklı yazı portakal0001 tarafından 15.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.