Bir çok insan gördüm,belki  mutlular, yüzleri  gülüyor,içten  bilemem.
Hemen anlaşılmaz,gizli duygular,,neden hüzünlüsün bu gün diyemem.

Kimi çalar doyar,zevkten neşeden,kimi mecbur döner,en son köşeden,
Kimi zevk alıyor,kaçak şişeden, n e d e n i n  sorma, hiç  söyleyemem.

Para  şıngırtısı, çalar  kalpleri,  y a l ı   a z d ı r ı y o r ,küçük  kalpleri
Sevmedim riyayı,ö t e d e n  beri ,her gülenle hemen  içten  gülemem.

Kiminin y a r a s ı ,ipek sarılı,k i m i s i   k o r k u d a n   besler  gorili.
Kiminin d ü z e n i  iyi kurulu,yalan s ö y l e y e n e   ,hiç güvenemem.

Kör gözlüler g ö r m e z ,dağı ovayı,,aklı s a ğ ı r  olan  yemiş  ayvayı,
Kimi kutsal sayar,siyah hurmayı ,e l m a y ı  yabana   atma   diyemem.

K i ş i   s a l t a n a t ı ,kişiye ait ,bazısı k o p y a y a  o l m a z   müsait,
Kültür   f a k i r i n d e ,uygarlık  zait ,layık olmayana  değer veremem.

Edindiğim varlık, dünya malıdır,  hayvanlar  her zaman,yük hamalıdır.
İnsan dediğimiz  ,e r   o l m a l ı d ı r,   dili benden diye onu sevemem..

A l d a t a n  haini,çöle s ü r e s i n ,yalancı sözlerden   a l m a  ha  esin,
Yüz verme kurtlara,a s l a n l a r  yesin,  dürüst  olanları hiç eleyemem.

S o ğ u k  z a r a r l ı d ı r  ,yaratın s ı c a k ,iyiye, güzele  açınız kucak,
Sanatı  h a z m e d e n  adam olacak, sanatsızla  yola  yalnız gidemem.

Safsatayla bizi koyma ha dinsiz, s ö m ü r ü  yaratma ,derler  güvensiz.
Çiçek şu alemde,ne var düzensiz, aksini düşünmek,benim  neme  nem..

=============0053============18/10/ 1988==============
( N E M E N E M başlıklı yazı Özçiçek tarafından 7.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.