Üç gün sonra Emniyet Müdürlüğü. Müdür:
-Arkadaşlar, düğüm çözülmek üzere. Benim zihnimde bir çözüm oluştuysa da elimizdeki verileri bir kere daha gözden geçirmeden açıklamak istemiyorum. Önce Doktor hakkında yazılan raporu ele alalım. Deniyor ki: Adı: Cihan. Çok başarılı bir cerrahmış. Hatasız çok sayıda ameliyat yapmış. Başarıları özel sektörün dikkatini çekmiş ve bir özel hastaneye çok yüksek ücretle transfer edilmiş. Mutlu bir aile hayatı varmış, karısını taparcasına seviyormuş. Karısı kaçırılıp tecavüz edilip, işkence yapılıp öldürülünce hayatı altüst olmuş. Bu olay onun meslek hayatını da olumsuz yönde etkilemiş.
Birinci dedektif:
-Müdür bey, isminin açıklanmasını istemeyen çok yakın bir arkadaşından öğrendiğime göre, Doktor özel hastaneden kendi isteğiyle ayrılmamış, aslında kovulmuş. Çünkü bırakın başarılı bir cerrahın; sıradan birinin bile yapmayacağı bir hata yaptığı için bir hastanın ölümüne sebep olmuş. Hastane müşteri kaybedebileceği endişesiyle bu gerçeği gizlemiş. Bana bu bilgileri veren arkadaşı, karısı öldürüldükten sonra Doktor'un  “Sevdanurum, senin intikamını mutlaka alacağım!”  dediğini duymuş. Çünkü başka insanlar yaşarken karısının ölmüş olmasını bir türlü kabullenemiyormuş. 
İkinci dedektif:
-Doktor'un göğsündeki işaret de “S” harfi. Önce vücuduna uyuşturucu bir ilaç enjekte etmiş, göğsüne imzasını atmış, sonra da neşterle şah damarını kesmiş.
Müdür:
-Bu harfi, diğer kurbanlardaki harflere ekleyelim. Ne oldu? “R-U-N-A-D-V-E-S” değil mi? Anlamsız bir kelime gibi görünüyorsa da değil. Kelimeyi tersten okuyalım: S-E-V-D-A-N-U-R... Doktor, her cinayetten sonra bize ipucu bırakmış; biz göremedik. Son verilerin ışığında diyebilirim ki: Seri katil Doktor'du. Sizler görüşüme katılıyor musunuz?
Dedektiflerin ikisi birden cevap verdi:
-Evet.
Müdür:
-Doktor, karısının intikamını almış; hem de günahsız yedi kişiden ve en sonunda da kendinden. Karısının katilinin ya da katillerinin bu zamana kadar bulunamamış olması da ayrı bir sorun. Bu, cinayetin de çok becerikli katil ya da katiller tarafından işlendiğinin kanıtı. Bir ara aklıma karısını öldürenin de Doktor olma ihtimali geldi. Dengesiz, akıl hastası ama oldukça zeki ve becerikli bir adam. Belki de karısını öldürdüğü halde inkar savunma mekanizmasını kullanıp, bu yolla kendini temize çıkarmış olabilir. Tabii bu söyledikleri sadece bir düşünceden ibaret ve büyük bir ihtimalle de yanlış. 
Birinci dedektif:
-Doktor'un özel hayatı ile ilgili fazla bilgi sahibi olan yakını ya da arkadaşı yok maalesef. Sık görüştüğü arkadaşları Hoca ve Kenan Baba ile de uzun uzadıya konuştuk. Bütün bildikleri bu kadar. Bir de Tüccar var, ama onunla konuşamadık. Çünkü hastanede  yatıyor; komaya girip girip çıkıyormuş. Kısacası durumu iyi değil.
Müdür:
-Evet. Şu andan itibaren “Seri Katil” dosyasını kapatıyoruz. Sizlere harcadığınız emeklerinizden dolayı teşekkür ederim. 
(Devam edecek...)
( Köpeğin Adı Badi-78 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 3.12.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.