Adadan yükselen duman, gri bulut kümesi oluşturmuştu. Helikopter enkazı etrafa yayılmış, cesetler üst üsteydi. Ağaçların arasından kıyafetleri parçalanmış, bitkin iki kadın çıka geldi. Enkazın yanına yığılıp kaldılar. Saçı toplu olan sırt çantasını kucağına koydu. İçini karıştırdı. Cep telefonunu alıp havaya kaldırdı. Gözleri ekranda yarım daireler çizdirerek döndürüyordu. Yanındaki merakla “Sinyal var mı?” diye sordu. “Sinyale değil yansımama bakıyorum.” Elini çantaya sokup ruj çıkardı. Telefona bakarak dudaklarına sürdü. Diğeri kahkaha atarak sinir krizine girdi. “Hiç kimse yok! Kalkmış makyaj yapıyorsun.” Ruju tutup fırlattı. Saçı toplu olanın gözleri fal taşı gibi açıldı. “Sen kimin için yapıyordun?”

( Rujsuz başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 28.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.