Bütün erkeklerin en özel ve güzel, bir çok kadınında etek ile beraber ara sıra giydiği en özel giysilerden biridir pantolon... Uluslararası Pantolon Enstitüsü İnpantins, açılımı da tabi Enternasyonal Pantolon Enstitüsü, pantolonların giyilip çıkartılmasında dikkat edilecek hususlar ve bunun sosyoekonomik sonuçlarını bir sempozyumda ele alıp, bunları hem dünya basını, hem de değerli basınımız ile aynı anda paylaştı... ''Pantolon Giyme ve Çıkartmanın Sosyoekonomik Sonuçları'' adı altında paylaşılan bu bilgileri, belki sizlerden göremeyen, okumayan olmuştur diye ben de bilgi ve görüşlerinize sunuyorum...


Madde bir, pantolon giyerken ayakta giyilmemeli ve bir yerde, bu yatak olabilir, divan olabilir, oturarak giyilmelidir, hakeza çıkartırken de aynı hareket yapılmalıdır... Madde iki diye devam edelim, çok dar pantolonları giyerken hayli zorlanacağımızdan bir yakınımızdan, bu eşimiz ya da çocuğumuz olabilir, yardım alabiliriz... Mümkün mertebe dar pantolon giymekten kaçınırsak bu daha da iyi olur sağlığımız açısından... Çok dar pantolon, tuvalete sıkıştığınız zaman, çıkartması da zor olduğundan, altınıza yapma riskini de beraberinde getirecektir, altınıza yaptığınız zaman da haliyle ülkemizin su ve deterjan tüketimi de artacaktır, buna dikkat edin derim...


Özellikle bayanlar çok renkli pantolon giydikleri zaman, çapkın erkeklerinde aşırı derecede ilgisini çekeceklerinden, dikkatli olmaları ve yalnız bir yerlere gitmemeye özen göstermeleri kendi menfaatlerine olacaktır... Çok renkli pantolonları giyen bayanların renkli bir hayatları olduğu da söylenebilir ki aslında onların renklilikleri kişiliklerinden de kaynaklanmaktadır...


Ayrıca pantolonların önünde, arkasında yazılar olursa, çevrenizde de büyük kazalara sebep olabilirsiniz, benden söylemesi... Sizin pantolonunuz da ki yazıları okumak için bir sürü adam ya da kadın peşinize takılabilir ya da yanınızdan arabası ile geçen bir şoför kıçınızda ki yazıyı okuyacağım derken kaza yapabilir... Veya daha okuma yazmayı yeni sökmüş, annesinin elinden tutup yolda giden bir çocuk pantolonunuz da ki yazıları okuyacağım derken düşüp bir yerlerini incitebilir...


Bir de yırtık pantolonlar var değil mi özellikle gençlerin çok itibar ettikleri... Yırtık pantolonları da her yerde giymemek lazım. Allah muhafaza yaşlı başlı amcalar sizi gariban ya da fakir zannedip de elinize avucunuza elli kuruş, bir lira, beş lira gibi paralar, hem de ''Vah yavrum vah ki vah.'' diyerek bırakabilirler... Sonrasında, kırk saat dil dökersiniz ''Vallahi de billahi de ben dilenci değilim amca bu pantolonlar moda.'' diye de anlatamazsınız...


Eskiyen pantolonların dizlerine kaliteli deriler yapıştırıp da giyebilirsiniz. Ayrıca eskiyen pantolonları yer bezi olarak da kullanabilirsiniz. Paçalarını makasla kesip yaz aylarında tekrar deniz kenarına gittiğinizde giyebilirsiniz. Bende ki de ne akıllar, bu kıyakları mı unutmayın ha! 

( Pantolon Giyme Ve Çıkartmanın Sosyoekonomik Sonuçları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.