''Dünyanın ilk kafa naklini gerçekleştireceğini duyurarak büyük bir tartışma yaratan Profesör Canavero, Çin'de yaptığı operasyon sonrasında umutlu konuştu. Daily Mail'in haberine göre; cansız beden üzerinde yaptığı nakilde omurga, sinirler ve damarların başarıyla bağlandığını belirten Canavero'nun önderliğindeki ekibin çalışmalarının birkaç gün içerisinde kamuoyuyla paylaşılacağı belirtildi.'' BASINDAN


Yakın zamanda haber sitelerine ve gazeteler düşen bir haber bu. Ne güzel sevinmemiz lazım. İnsanlık demek buralara kadar geldi, daha da nerelere gidecek yaşarsak göreceğiz. Bir zamanlar hatırlayın kalp nakli bile yapılır mı yapılmaz mı, diye tartışılırken Cristian Barnard adlı Güney Afrikalı doktor 1967 yılında bu işi başarıyla gerçekleştirmişti... Yetmiş seksen yıl önce hayal olan bir şey başarılmıştı azim, kararlılık ve çalışmanın sonucunda...

Hayır bizde de o kadar çok beyinsiz, kafasız adam var ki en çok biz de yapılır gibi geliyor bana beyin ve kafa nakli... Beyni sulananları mı ararsın, beyni bunalanları mı, beyni kanlananları mı? Ne türde beyin sakatlığı ararsan var. Bir de şöyle bir durum söz konusu, bunların çoğu da beyninin normal çalıştığını zannediyor. Onlara göre diğer beyinler, kafalar sakat...

Tabi bir de beynini, kafasını gizli oluşumlara, terör örgütlerine ya da yasa dışı gizli tarikatlara satanlar, kiraya verenler var. Bunlarında bir şekilde beyin, kafa nakli yaptırmaları şart. Beyin nakli yaptırmadıkları zaman piyon olmaya devam edeceklerdir hiç düşünmeden. Kukla olacaklar ve iplerde kuklacının elinde olduğu için, bulundukları ülkeye her zaman zarar üstüne zarar vereceklerdir...

Politikacılarımızdan bir çoğunun, isimleri lazım değil, beyin nakli yaptırmaları şart. Hani o bulundukları makama, koltuğa Japon Yapıştırıcı ile yapışanlar var ya onlardan bahsediyorum. Çok laf salatası yapıp az iş üretenlerden bahsediyorum. Meclis sıralarında uyuklayanlardan, sadece parmak kaldırıp fikir beyan etmeyenlerden bahsediyorum. Onlara da bir çıkma beyin, kafa bulmak lazım. Adamlar şimdiye kadar omurilik soğanı ile nasıl idare ettiler ona da şaşıyorum...

Bir kaç sene sonra gazetelerde şöyle ilanlar da çıkıyor olabilir. ''Sahibinden acilen satılık çok az kullanılmış beyin.'' ya da ''Kendi beynimde trafik kazası sonucu hasar oluştu, bana temiz bir beyin verecek arkadaşları dolgun bir ücret karşılığı sevindireceğim.'' veya şöyle bir ilan da görebilirsiniz ''Beynimi organ mafyasına kaptırdım. Kendi kişiliğime uygun bir beyin, kafa arıyorum, huyu huyuma boyu boyuma ve iç huzuruma uygun olursa kabulümdür, müracaatlar kesinlikle gizli tutulacaktır. ''

Bir de fıkra ekleyelim de mutlu olsun millet mutlu olunca da biliyorsunuz beyin serotonin hormonu salgılar...

Temizlikçi Fadime açık öğretimden diploma almak için fen bilgisi sınavındadır, hoca sorar. Fadime cevaplar.
-Mide ne yapar?
-Sindirim yapar, yediklerimizi öğütür.
-Akciğer ne iş yapar?
-Solunum yapar, bizi yaşatır.
-Kalp ne iş yapar?
-Kan dolaşımında rol oynar.
-Peki... Beyin ne iş yapar?
-Ha o mu? O bizim apartmanda kapıcılık yapar.

Beynimizi, kafamızı bilgi ile doldurduğumuz zaman, iman ile doldurduğumuz zaman, beyin ve ona sahip olan insanda Yüce Allah'ın rızası doğrultusunda yaşadığını, mutlu olduğunu yüreğinde ve ruhunda hissedecektir... ''Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur.'' demiştir. Hyman G. Rickover Bakalım bilim beynin ve insanlığın hizmetine daha neler neler katacak. Bekleyip göreceğiz... 

( Beyinsizler Ve Kafasızlar İçin Büyük Mutluluk başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.