''NATO'nun Norveç'de düzenlediği komuta kontrol amaçlı Trident Javelin adlı tatbikatta Atatürk'ün fotoğrafının, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da isminin ‘düşman taraf' olarak gösterildiği ortaya çıktı. Türkiye tatbikattaki 41 askerini geri çekme kararı aldı. Skandal sonrasında NATO'dan en üst düzeyde resmi özür geldi. Olayın bir medya teknisyeni ve Norveç ordusunda görevli bir sivil personelden kaynaklandığı belirlendi.'' BASINDAN

İşte ön yargının dik alası, hainliğin, aymazlığın tepe noktası budur. Yıllardır söyler dururuz bu NATO, bizim dostluk bağlarımızı zedeliyor, bağımsızlığımızı ayaklar altına alıyor diye, kimse de dinlemez ve kulak asmaz. Stratejik Ortak Masallarını geçeli çok zaman oldu zaten. Sam Amca'nın iki tane kankası vardır biri İngiltere, diğeri de İsrail... Onları da kullanır zaman zaman kendi menfaatleri doğrultusunda...



Geçmişte de dost bildiğimiz, müttefik bildiğimiz ülkeler tarafından çok defa taciz edildik ve hainlikler gördük, görmedik değil... Bu da onlara bir örnek. Olaya sebebiyet veren kişinin ise Türk kökenli Norveç Ordusunda görev yapan bir subay olduğu bildiriliyor ki işte bu gerçekten çok acı... Türk Asıllı Alman Milletvekili Açıkyeşillilerin eş başkanı Cem Efendinin ruh ikizi gibi...



Recep Tayyip Erdoğan'ı sevmeyebilirsin, hakeza Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü de sevmeyebilirsin Türk asıllı bir Norveç Subayı olsan da bizim kendi memleketimizde de sevenleri çok olsa da az miktarda sevmeyenleri de var. Ancaaak bu sana hiç bir zaman bizim devlet büyüklerimize hakaret hakkı vermez. Neyse ki atmışlar ordudan bu olay duyulduktan sonra...



Tarihte çok örneği var, zamanında da bir sürü hain çıkmıştır aramızdan, yine de çıkacaktır. Biz hepsine toptan şu cümleyi kurarız millet olarak o da cuk oturur ''İt ürür kervan yine yürür.'' hatta bir de h....strin deriz, artık alırlar nerelerine koyarlar bu cümleleri onu da bilemeyiz...



Nato'ymuş, dostmuş, pöh ki pöh! Siz onu benim külahıma anlatın. Durun bakayım külahım buralarda ise çağırayım da gelsin... ''Külahım külahım gel bak sana ne anlatacaklar, bazı geri zekalılar.'' Ta seneler önce hem de kendi sularımızda Muavenet Zırhlımızı batıran, sonra da dava bile edemediğimiz bunlar değil miydi? Yıllar önce uçaklardan helikopterlerden bölücü örgüte yardım malzemesi atan yoksa uzaylılar mıydı? Aklıma gelen bir iki küçük olay bunlar, daha eşelersek neler neler çıkacak. Acilen NATO'dan çıkmamız ve kendi fabrika ayarlarımıza hem de tam bağımsızlık ilkesi ile dönmemiz çok gerekli ve elzem bir konudur... Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün bağımsızlık ile ilgili sözlerini hatırlayalım. ''Bu millet bağımsızlıktan yoksun yaşamamıştır, yaşayamaz ve yaşamayacaktır.'' ve yine Gazi milleti baz alarak, ''Tam bağımsızlık denildiği zaman, tabii, siyasi, mali, iktisadi, adli, askeri, vs. her hususta tam bağımsızlık ve tam serbestlik kast olunmaktadır.'' Hadi gel de bunları anlat bu demirden daha katı yüreği olanlara... Nato kafa Nato mermer zaten bunlarda, ne söylesek boş... 

( Hedefte İki Türk Kafası Adamlarda Nato Kafa Nato Mermer başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.