''PKK ile çatışmada gazi olan Muzaffer Oktay ve İbrahim Kızılkaş, Ankara'da trafikte seyrederken magandaların saldırısına uğradı.Kaynak: Trafik magandaları gazilere saldırdı'' BASINDAN-YENİÇAĞ



Gazilere saldıran bu gözü dönmüşleri af edecek miyiz? İki tanesi tutuklanmış, öbürleri de adli kontrol şartı ile serbest bırakılmış... Belli bir zaman yatıp çıkacaklar lakin vicdanımızda ki mahkeme de hiç şansları yok, kimse yüzlerine bakmamalı asla... Ceza kanununda ki en ağır yaptırım ne ise onlara bu uygulanmalı ve kamu hizmetlerinden de süresiz yararlanmasınlar, en büyük dileğimdir...



Bizim kültürümüzde Gazi ve Şehidin önemi büyüktür. Onlar vatan için canlarını ortaya koyup da düşman ile dişe diş göze göz çarpışırken, onlara saldıranlar belki evlerinde belki de piknikte ya da deniz kenarında idiler... O gazilerin arkadaşları belki yanlarında çok yakınlarında şehadet şerbetini içti... Kışla da askerlik yapmak farklı, cephe de askerlik yapmak çok farklıdır. Bunu ancak o sabrı gösterenler, yaşayanlar anlar ve bilirler... Nereden geldiği belli olmayan kahpe ve kalleş bir kurşunla, şehit de olabilirsiniz, gazi de... Her ikisi de Allah'ın takdiridir...



Bizler her on dokuz eylül de bu muhteşem vatan sevgisi ile dolu insanları Gaziler Gününde kutlarız. Tabi ki bir günden bir güne hatırlamak iş değil. Otobüslerde en güzel yerler öncelikli olarak onlarındır. Hastanelerde önceliklidirler... Hiç biri para pul için asla canlarını ortaya koymamıştır... Hele hele şu zibidilerin, alçakların yaptıklarına bir bakın... Araba ile takip edip sonra da hem kendilerini hem de ailelerini darp ediyorlar... Bu gün gaziye bunu yapan, yarın askerimize polisimize de silah sıkar hiç düşünmeden...



''Gazi, vatan sevgisinin sembolüdür, şehit ve Gazi toprağı vatan, insanı ulus yapan değerlerdir.'' Şimdilerde Kurtuluş Savaşı Gazilerimiz kalmadı zaten. Allah onlarında hepsinden razı olsun. Kabirleri pür nur mekanları cennet olsun.



Bizler sıcacık yataklarımızda uyurken onlar gece düşmana baskın vermek için operasyonlarda idiler. Elleriniz kırılsın sizin. Nasıl bir insan bir insana sopa ile vurur, hem de bir Güneydoğu Gazisine... Bu adamlar, geride anayı babayı sevgiliyi bırakıp da daldılar düşmanın tam ortasına... Gazi Mustafa Kemal'in dediği gibi ''Söz konusu vatandı gerisi ise teferruattı.'' Vatan sevgisi imandan idi, tabi ki imanı eksik olanların ya da hiç olmayanlarını bunu anlaması zor... Vatan sevgisi olmayan, onu yüreğinde hissetmeyen gaziye de saldırır, el kaldırır, şehidi de dikkate almaz, onu normal bir ölü zanneder, ancak o eller de vatanseverler tarafından bir şekilde kırılır...
( Gazilere Kalkan Eller Mutlaka Kırılır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.