Her yerdesin sevdam, 
Baktığım aynada bile suretin beliriyor sanki, o kadar çok sen oldum ki kendimi unuttum seni severken. Akıl işi değil sevmek diyen ben senden öteye 
gidemedim. Çok süslü püslü cümlelerin de yoktur benim. Kalbimde oluşan sancıları karnımda uçuşan kelebekleri anlatmaya yetmez hecelerim ve bir de gecelerim var tabi;
Her gece uyumadan önce konuşurum resimlerle ne kadar güzel bir his anlatamam yada camın önünde saatlerce beklerim bazen olurda sen geçersin diye bu gece göremesem bile geçtiğin belliydi sokakta çiçekler açmış sanki sevdam aynı şehrin havasını solumak bile çok farklıymış seni severken öğrendim ve öğrendiğim bir çok şey var böyle mesela bir insan çok güzel sevilebiliyormuş yada tek bir bakışıyla günlerce rüyanda misafir edebiliyormuşsun kalpten sevdiğini, bilemediğin sokaklarda düşünürken kaybolabiliyormuş insan, oturup saatlerce alfabede denk gelebilicegine inandığı bir kelime aranabiliyormuş daha bir çok şey sayabilirim bunlarla beraber. 
Demem o ki ben seni severken hayatı da sevdim sana nefesim dedim beni nefessiz sensiz bırakma boğulur giderim bugünde bir gün daha bitti seni seviyorum sevgilim...
İsm-i Meçhul'e ithafen 💙
( Nefesim başlıklı yazı Despair tarafından 6.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.