''Tüm dünyada milyonlarca insanın takip ettiği Susan Miller hem bu haftanın hem de 2018'in astroloji falını çıkardı. Mars 26 Hazirandan 27 Ağustosa kadar gerileyecek. Mars gerilerken beklemelisiniz. Evlenilmez de.'' Susan Miller


Bu Marsta çok oluyor artık iyice kafamızı bozmaya başladı. Baksana astrolog hanımefendi öyle buyurmuş. Mars gerilerken evlenilmez, aman ha, sakın ha evlenmeyin. Astrolog hazretleri, ne zaman evlenelim? Ama bir çok insan hazırlıklarını yapmıştı, Marsı filanda kimse kafasına takmıyor. Hayır ne olur yani Mars gerilerken evlenirsek ya da çoluğumuzu çocuğumuzu evlendirir isek üç beş ayda da boşanırlar mı? Ya da gelin bohçasını alır başka birine mi kaçar? Bu mudur yani durum?


Başka başka gezegenlerde nasıl davranacağız, onu da söyleyin bari. Jüpiter ilerlerken yemek yemeyelim, su içmeyelim. Plüton ile Neptün birbirine yaklaştığı zaman mıçmaya gitmeyelim. Ne yapalım birader ne yapalım altımıza mı edelim? Merkür ile Uranüs aynı hizaya geldiğinde osurmayın. Ulan gaz bu Merkür ile Uranüs'ü dinler mi salarsın gider. Zaten büyüklerimizi ''İyi adamda kötü şey durmazmış.'' derler...


Yazık, yazık rakam azbuz değil, bu insanları milyonlarca kişi takip ediyor. Allah aşkına bu kadar çok insan yaya kalabilir mi? Yaya derken, arabaları vardır mutlakada ben akıldan yaya kalmaktan bahsediyorum, anladınız siz...


Bak Mars birader sana sesleniyorum, kulağını aç da beni iyi dinle. O dediğin tarihlere kadar, benim bir dolu arkadaşım, eşim dostum ahbabım, oğlunu, kızını gelin veya damat yapacak. Şimdi senin bu yaptığın iş mi, işgüzarlık mı? Yoksa Türk Filmlerinde ki gibi o evleneceklere dönüp de ''Durun siz evlenemezsiniz.'' dediğimiz zaman, ''Niye ki?'' diye soracaklar haliyle... Biz de onlara ''Bu Mars var ya bu Mars sizin evlenmenizi istemiyor.'' dersek, uygun düşer mi? Gülmezler mi bize hem de yüzleri ile değil de başka bir tarafları ile...


Şu yukarıda ki haber Türkiye'nin ciddi gazetelerinden birinden alınmıştır. Şimdi bu haberi okuyunca, nikah dairesinde ki nikah memurları da en başta sana gıcık kapacak, evlenecek olan çiftlerde gıcık kapacak Mars kardeş. Sonrada o uzay gemisi ile sana seyahat etmek isteyenler bile ileride bundan vazgeçebilirler diyeyim yani... Mars birader işine bak sen ya, işine bak. İki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş, bunu kimseler söylemedi mi sana? Millet Marsa bakarak düğününü erteleyecek, sonra? Sonrasında da Susan Miller hanımefendiye bir dolu galiz küfürler. Yok, yok ne küfür edin ne de bu Susan hanımefendinin dediklerini kafaya takın. Siz sevgilinizi, büyük aşkınızı kolunuza takın ve doğru nikah dairesinin yolunu tutun. Allah da mesut bahtiyar etsin sizi... 

( Bu Marsta Kafa Bozmaya Başladı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.